• Wat vond jij de leukste gebeurtenis op Quizlet die je tot nu toe hebt meegemaakt?

    - Ik weet het voor mezelf eigenlijk niet. Er zijn wel meerdere leuke dingen geweest, anders zat ik hier vast niet meer (nerd). Dus ik ga eens kijken tussen jullie antwoorden!

    Herolicious schreef:
    (...)
    Imke, die is mod geweest. Ze heette volgens mij Pliena ofzo? Maar die is dus van Q af
    Wanda, of WanneX ofzo, maar die is er ook vanaf,
    Lynn, geen idee hoe ze heet, maar die is er ook van af,
    Nicol was er ook bij, JACKDANIELS ofzo, maar die is nu dus ook weg,
    Volgens mij was Geesje er ook een tijdje bij, en nog iemand anders, een vriendin van haar maar daarvan weet ik de naam niet meer.


    De naam Pliena komt me bekend voor.
    Ik kan me voor de rest alleen Nicol herinneren, en Bo. Die was pas irritant, Bo.


    Your make-up is terrible

    Oh, en natuurlijk de dag dat ik benoemd werd als bèta :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    De naam Pliena komt me bekend voor.
    Ik kan me voor de rest alleen Nicol herinneren, en Bo. Die was pas irritant, Bo.

    Oeh, Bo. Die zag ik in de zomer in de stad, met Nicol en Chantou, ik weet niet of je Chantou ook kent?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Haha, de staking word natuurlijk weer omhoog gehaald in dit topc ;p
    Maar volgens mij duurde het 2 dagen, en niet een week. Gelukkig maar, anders was er nog veel meer chaos geweest!
    Het plan was een week, maar het werden uiteindelijk maar twee dagen :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het plan was een week, maar het werden uiteindelijk maar twee dagen :P

    Owja, dat was het haha! Ik word vergeetachtig.

    Herolicious schreef:
    (...)
    Oeh, Bo. Die zag ik in de zomer in de stad, met Nicol en Chantou, ik weet niet of je Chantou ook kent?


    Ja die ken ik =3 Met haar had ik nog gepraat lol.


    Your make-up is terrible

    Sniper schreef:
    De staking eigenlijk wel x]. Achteraf heb ik eigenlijk spijt dat ik niet als een hondsdolle ben gaan spammen. Je kreeg gewoon geen waarschuwing/ban :'D


    Numbers.

    ik heb hier zoveel leuke tijden gehad.. maar vooral met de mensen op de q-chat. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ja die ken ik =3 Met haar had ik nog gepraat lol.

    Haha ja, ik was vriendinnen met haar, maar ze is zegmaar een blowende emo geworden. En ik ga liever niet met die groep in Enschede om, allemaal verotte mensen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    (...)
    Haha ja, ik was vriendinnen met haar, maar ze is zegmaar een blowende emo geworden. En ik ga liever niet met die groep in Enschede om, allemaal verotte mensen..


    Lol hahahaha.


    Your make-up is terrible

    Kingston schreef:
    ik heb hier zoveel leuke tijden gehad.. maar vooral met de mensen op de q-chat. (nerd)

    Ohjaa iedereen op de Q-chat en natuurlijk nu nog steeds. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Herolicious schreef:
    Alle ruzies en dingen.
    Zoals de ruzie tussen de bimbo bitches en mcr sletten -echt láng geleden- De staking natuurlijk. En het állerleukste waren De Engerds. Maar ik ben alleen over en ik spreek ze ook nooit meer :l

    Wow haha, dat herinner ik me nog, dat waren echt leuke tijden. -Niet dat ik bij de Engerds zat of zo, maar ik zag wel wat ze deden.

    En de tijd van het Schaamhaarmeisje, vond ik ook geweldig.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 0:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Everest schreef:
    Ik vind 't persoonlijk leuke dagen als: mijn lievelingsstories een update krijgen, ik een leuke story ontdekt, ik met een vriendin een maf gesprek heb of een rol heb ingevuld waar ik trots op ben...

    Jeps, me too.


    Hope goes lost but never dies.

    1) Dat ik me aanmelde op deze site
    2) Dat ik hier de leukste mensen en mijn beste vriend ontmoet heb.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het leukste is dat ik Nana en Chiara hier heb leren kennen en dat ze echte vrienden van me geworden zijn en ik ze over 1.5 week ofzo voor de 5de keer alweer ga zien en dat weer zo gezellig gaat worden. :9~ Ja, dat is sowieso het beste en iets anders kan ik niet opkomen.