• Wat vond jij de leukste gebeurtenis op Quizlet die je tot nu toe hebt meegemaakt?

    - Ik weet het voor mezelf eigenlijk niet. Er zijn wel meerdere leuke dingen geweest, anders zat ik hier vast niet meer (nerd). Dus ik ga eens kijken tussen jullie antwoorden!

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Jij was toch uit je bed gebeld? x'D
    Ja idd ja :( :'DDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Washington schreef:
    Én! Het allerallerleukste gaat nog gebeuren. Zaterdag.

    Ja!
    En dat ik hele lieve mensen heb ontmoet op Q.
    En de eerste was Sharona/Repent, zij is echt een lieve schat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Ja idd ja :( :'DDDD

    Dan was je wel echt een die-hard MOD. Als ik in jouw schoenen zou staan op dat moment had ik denk ik wel iets gezegd van kan het niet morgen ofzo. :'}


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Dan was je wel echt een die-hard MOD. Als ik in jouw schoenen zou staan op dat moment had ik denk ik wel iets gezegd van kan het niet morgen ofzo. :'}
    Ik wist dat de topics er met de seconde bij kwamen toen en ik deed het om Jolien te helpen :Y)(krul). Ik kom haar dat onmogelijk alleen laten oplossen vind ik :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Tijgertje spambot! De stakingen, rellen en nog heel veel meer (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen ik ontdekte dat het forum heel leuk is. (krul)
    En sommige discussies waren ook geniaal.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 21:53 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De staking vond ik zo mooi en de week van respect en de rellen ahahaha. Ik heb gelachen, heerlijk leedvermaak. En de zomer van 2008, never forget.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 21:57 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee, maar iets wat in het begin wel leuk was, de staking, maar daarna werd het té.


    You move me ......... Kurt

    Dat is allemaal nieuwe mensen heb leren kennen. (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DEREK schreef:
    De staking vond ik zo mooi en de week van respect en de rellen ahahaha. Ik heb gelachen, heerlijk leedvermaak. En de zomer van 2008, never forget.

    Wat was de staking?(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Wat was de staking?(krul)

    Toen legde alle mods een week lang hun werk neer en mochten we doen wat we wouden, spammen en alles zoner een ban/waarschuwing te krijgen. Heerlijk was dat, het was één grote chaos en sommige probeerde het wanhopig rusitg te houden wat niet lukte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De tijd dat ik elke dag in het offtopic zat (krul) Maar het allerleukste dat ik Naomi heb leren kennen :9~


    -

    DEREK schreef:
    (...)
    Toen legde alle mods een week lang hun werk neer en mochten we doen wat we wouden, spammen en alles zoner een ban/waarschuwing te krijgen. Heerlijk was dat, het was één grote chaos en sommige probeerde het wanhopig rusitg te houden wat niet lukte.

    Wow.Dat zou nog is moeten komen, aha.:9~


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Wow.Dat zou nog is moeten komen, aha.:9~
    Ja! Ik wil nog een stakingweek! Of weekend?


    it's so empty living behind these castle walls

    DEREK schreef:
    (...)
    Toen legde alle mods een week lang hun werk neer en mochten we doen wat we wouden, spammen en alles zoner een ban/waarschuwing te krijgen. Heerlijk was dat, het was één grote chaos en sommige probeerde het wanhopig rusitg te houden wat niet lukte.

    Ik vond het eigenlijk best wel irritant :')


    -