• ben vet boos, kom er net achter dat de kaartjes die ik heb gekocht fake zijn, warschijnlijk. heeft iemand ooit iets via worldticketshop gekocht? want daar heb ik het dus gedaan en nu zag ik ergens staan dat het nep is en ik dus echt vet boos. dus iemand kaartjes over voor justin?? oke ik ben echt boos. iemand hetzelfde meegemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het is 'onbetrouwbaar' omdat je veel te veel betaald voor dat ticket, maar dat zegt niets over de echtheid. Ik zeg echter ook niet dat het wel 100% echt is. Je kunt beter gewoon evengoed nog laten checken hoe het zit. Bel Ahoy op en vraag erna.


    Wie du mir, so ich dir.

    OhMyTom schreef:
    (...)

    op een site waar ze aangeven of het betrouwbaar is enzo. een vriendin van me zei ook al dat het onbetrouwbaar was, maar ik geloofde dat toch niet. ben toch even wat verder gaan kijken en op deze site staat dat het onbetrouwbaar is. en die site stond weer op ahoy.nl


    Als je goed leest, gaat dat over de prijs van de kaarten. En die site heeft zijn research niet goed gedaan, want worldticketshop valt dus onder de EUSTA, die veiligheid en betrouwbaarheid garandeerd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nee, nog nooit meegemaakt en nee ik heb geen kaartjes voor JB. ze waren al supersnel uitverkocht. maar hoe dan ook, je zou aan mijn kaartjes toch niet hebben, want het is voor het sportpaleis in Antwerpen, België op 30 maart xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    vervelend.


    Food.

    Weet je wel zeker dat ze nep zijn? Als ze echt net zijn en die organisatie/website is wel goed, moet je hen gaan opbellen en je geld of andere kaartjes vragen!!


    What can I do?

    Oei. Da's wel een iets mindere..
    Aangeven bij de politie? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Politie?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind