• ben vet boos, kom er net achter dat de kaartjes die ik heb gekocht fake zijn, warschijnlijk. heeft iemand ooit iets via worldticketshop gekocht? want daar heb ik het dus gedaan en nu zag ik ergens staan dat het nep is en ik dus echt vet boos. dus iemand kaartjes over voor justin?? oke ik ben echt boos. iemand hetzelfde meegemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nop


    Ik ben gemeen xoxo

    hoe duur waren ze o-o
    omfg dat is echt gemeen,


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    hoe duur waren ze o-o
    omfg dat is echt gemeen,


    ik vertel een ding, ze waren duur, ik denk wel twee keer zo duur als een normaal kaartje


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is naaiend.


    *insert philosophical cringe expression here*

    OhMyTom schreef:
    (...)

    ik vertel een ding, ze waren duur, ik denk wel twee keer zo duur als een normaal kaartje


    Grote kans dat ze nep zijn. Jij betaald hun lekker veel, jij kunt niet naar het concert en zij hebben het geld. Dat is echt lullig. Probeer of je er nog wat aan kunt doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voortaan éérst checken voor dat je koopt. Het beste om te kopen is ticketmaster.nl of nog een andere site wat er op leek waar ik niet op kom. xd
    Maar het is wel écht kut dat je daaraan je geld bent kwijtgeraakt, aangeven bij de politie, zoiets?


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is echt heel vervelend voor je :S Maar je moet altijd de site checken en sowieso niet op onbekende dingen gaan. Okal is het misschien goedkoper ofzo. (zip) Maar het blijft niet eerlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor zover ik weet is worldticketshop betrouwbaar. Tickets voor Justin Bieber zijn sowieso heel duur en worldticketshop is de grootste onlin eticket shop van Europa. Ik ken mensen die daar tickets vandaan hebben en daar was alles gewoon goed geregeld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Poseidon schreef:
    Voortaan éérst checken voor dat je koopt. Het beste om te kopen is ticketmaster.nl of nog een andere site wat er op leek waar ik niet op kom. xd
    Maar het is wel écht kut dat je daaraan je geld bent kwijtgeraakt, aangeven bij de politie, zoiets?


    niemand weet dat ik ze daar heb gekogt, probeer nog iets op marktplaats te vinden, maar dat is dan ook weer niet zo betrouwbaar. maar dat heb ik liever dan niks weetje.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    OhMyTom schreef:
    (...)

    niemand weet dat ik ze daar heb gekogt, probeer nog iets op marktplaats te vinden, maar dat is dan ook weer niet zo betrouwbaar. maar dat heb ik liever dan niks weetje.

    Waarom koop je ze daar dan zonder dat je ouders er iets van weten? Vertel het je ouders op een rustige manier en probeer samen tot een oplossing te komen?


    your eyes are like stars in the night.

    Nog even op mijn reactie terugkomend:
    Je hebt ze hier gekocht? Want die site valt onder EUSTA, dus het lijkt mij dat hij gewoon betrouwbaar is. Alles wat ik op internet vind wijst ook op betrouwbaarheid. Dus ik weet niet waar je gehoord hebt dat je kaartjes wss fake zijn, maar ik zou die bron on twijfel gaan trekken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat was ook niet zo heel erg slim,sorry.
    Maar wel balen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    .. Kan me bijna niet voorstellen dat ze nep zijn. Ik heb daar vaker kaarten gekocht en het enige wat er mee mis was dat ze veel te duur waren tegenover de orginele prijs. Ja die mensen gooien de prijs flink omhoog, maar dat doen ze om zoveel mogelijk winst te maken als livenation bijvoorbeeld uitverkocht is, of als je naar het buitenland wilt voor een concert maar geen creditcard hebt, dan betaal je gewoon 4 keer zo veel. Waar heb je gelezen dat het nep is dan?

    Mocht je het zeker willen weten dan moet je contact opnemen met de hal waar hij optreedt én met de ticketfirma waar je je kaarten hebt gekocht.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    .. Kan me bijna niet voorstellen dat ze nep zijn. Ik heb daar vaker kaarten gekocht en het enige wat er mee mis was dat ze veel te duur waren tegenover de orginele prijs. Ja die mensen gooien de prijs flink omhoog, maar dat doen ze om zoveel mogelijk winst te maken als livenation bijvoorbeeld uitverkocht is, of als je naar het buitenland wilt voor een concert maar geen creditcard hebt, dan betaal je gewoon 4 keer zo veel. Waar heb je gelezen dat het nep is dan?

    Mocht je het zeker willen weten dan moet je contact opnemen met de hal waar hij optreedt én met de ticketfirma waar je je kaarten hebt gekocht.


    ik heb op ahoy.nl gekeken, daar stond dan weer een site waar je op moest kijken of het betrouwbaar was en daar stond dat het onbetrouwbaar was. maar als je er vaker tickets hebt gekocht geloof ik je en dan ben ik heel bij want dan kan ik toch gewoon gaan zonder dat ik bang ben.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Courtesan schreef:
    Nog even op mijn reactie terugkomend:
    Je hebt ze hier gekocht? Want die site valt onder EUSTA, dus het lijkt mij dat hij gewoon betrouwbaar is. Alles wat ik op internet vind wijst ook op betrouwbaarheid. Dus ik weet niet waar je gehoord hebt dat je kaartjes wss fake zijn, maar ik zou die bron on twijfel gaan trekken.


    op een site waar ze aangeven of het betrouwbaar is enzo. een vriendin van me zei ook al dat het onbetrouwbaar was, maar ik geloofde dat toch niet. ben toch even wat verder gaan kijken en op deze site staat dat het onbetrouwbaar is. en die site stond weer op ahoy.nl


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy