Dus, nu heeft Kirsten al 3 afspraken moeten maken, voor het uitboren en vullen van 7 fucking tanden. Serieus dat gaat nergens meer over.
En dan staan er nog 2 afspraken niet vast/gepland. En dat is er een voor een zenuwbehandeling en een voor een van mijn verstandskiezen eruit te trekken x.x
Ik vind dit zo niet leuk en ik hou zo hard niet van de tandarts. En voor iedereen gaat vragen:"Jonge, poets je je tanden dan wel?" Ik poets ze twee keer, soms 3 keer per dag. Ik gebruik altijd mondwater en al die rotzooi. En ja ik drink appelsap en vruchtensap maar je kan me echt niet wijs maken dat je gebit daar letterlijk helemaal van wegrot, dat het slecht is oké.. maar zo slecht?
En daarnaast komt nog dat ik in veel keukens heb gestaan waar ze iedere dag met brood/gist werkte.. wat dus zegmaar letterlijk je tanden aanvreet. Dus misschien dat dat ook nog wel een nasleep van is..
Buh, nu voel ik me echt heel erg zielig en nu moet ik weer aan Jolien denken die zo gemarteld was toen alle vier der kiezen in een keer eruit gesneden waren x.x
Wie du mir, so ich dir.