• Omdat ze je pijn doen en vervelend zijn *,*. Mijn hele gebit is zeg maar heel slecht en alles. En ik ging net op controle en ik had last van mijn tanden maar ik dacht dat door mijn verstandskiezen kwam, die nu alle 4 tegelijkertijd doorkomen -heerlijk- wat dus niet zo bleek te zijn. De rest van de tanden zijn gewoon rot .. .___.

    Dus, nu heeft Kirsten al 3 afspraken moeten maken, voor het uitboren en vullen van 7 fucking tanden. Serieus dat gaat nergens meer over.

    En dan staan er nog 2 afspraken niet vast/gepland. En dat is er een voor een zenuwbehandeling en een voor een van mijn verstandskiezen eruit te trekken x.x

    Ik vind dit zo niet leuk en ik hou zo hard niet van de tandarts. En voor iedereen gaat vragen:"Jonge, poets je je tanden dan wel?" Ik poets ze twee keer, soms 3 keer per dag. Ik gebruik altijd mondwater en al die rotzooi. En ja ik drink appelsap en vruchtensap maar je kan me echt niet wijs maken dat je gebit daar letterlijk helemaal van wegrot, dat het slecht is oké.. maar zo slecht?

    En daarnaast komt nog dat ik in veel keukens heb gestaan waar ze iedere dag met brood/gist werkte.. wat dus zegmaar letterlijk je tanden aanvreet. Dus misschien dat dat ook nog wel een nasleep van is..

    Buh, nu voel ik me echt heel erg zielig en nu moet ik weer aan Jolien denken die zo gemarteld was toen alle vier der kiezen in een keer eruit gesneden waren x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Reticent schreef:
    Heel, heel veel sterkte (flower)
    Ik moet morgen ook naar de tandarts, maar ik heb één tand die al zoveel behandelingen heeft meegemaakt, dat ik het wel aankan.
    Al mijn tanden zijn al minstens 1 x gevuld geweest x.x :'(. Jij succes morgen :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat heeft mijn moeder ook, ze poetst twee keer per dag en toch ontdekt de tandarts iedere keer weer nieuwe gaatjes.

    En succes!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Btw, misschien moet je eens aan je tandarts vragen welke tandpasta enzo het best is voor jouw tanden. Misschien helpt dat;)


    Happy Birthday my Potter!

    Exercitus schreef:
    Ai dat is pijnlijk.Nee dit komt echt niet van die sappen, sommige mensen hebben nu eenmaal een slecht gebit.

    Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts,zelfs niet toen ik 9 kiezen moest laten trekken. Maar ja mijn tandarts is gewoon zo aardig dat je niet bang voor hem kan zijn.
    9 kiezen x.x Heftig man! Ik heb nog nooit tanden moeten laten trekken, en omdat deze tand nog niet door is kan die niet getrokken worden. Maar waarom dan zoveel? Voor een beugel ofzo, of waren ze niet meer goed?


    Wie du mir, so ich dir.

    DarkSilence schreef:
    Btw, misschien moet je eens aan je tandarts vragen welke tandpasta enzo het best is voor jouw tanden. Misschien helpt dat;)
    Ik heb altijd elmex, sensodyne en paradontax, voor zover ik weet zijn die gewoon goed. Denk ik.. hoop ik, haha. Maar dat is inderdaad geen verkeerd idee. Zal ik is doen volgende maand als ik weer terug moet :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Wooow, dat is écht niet goed! Pijnlijk!
    ik moet de 21ste naar het ziekenhuis om mijn verstandskiezen te laten trekken, daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor.
    Maar tsjonge, dat is een hoop gesleutel bij jou!

    Coldplace schreef:
    Wooow, dat is écht niet goed! Pijnlijk!
    ik moet de 21ste naar het ziekenhuis om mijn verstandskiezen te laten trekken, daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor.
    Maar tsjonge, dat is een hoop gesleutel bij jou!
    Hoeveel moet jij dan? Ik tot nu toe eentje.

    En weet iemand eigenlijk of dat onder (gehele) verdoving gaat?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    9 kiezen x.x Heftig man! Ik heb nog nooit tanden moeten laten trekken, en omdat deze tand nog niet door is kan die niet getrokken worden. Maar waarom dan zoveel? Voor een beugel ofzo, of waren ze niet meer goed?

    Mijn kaaklijn stond verkeerd(nu nog iets maar minder dankzij de beugel).
    Ik kon kiezen,of op mijn 9e de kiezen laten trekken of op mijn 20 of zo een kaakoperatie. Dan toch maar die kiezen.
    Maar ik heb het wel bij een kaakchirurg laten doen en onder narkozen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hoeveel moet jij dan? Ik tot nu toe eentje.

    En weet iemand eigenlijk of dat onder (gehele) verdoving gaat?


    Ik wilde ze allevier in één keer maar dat deden ze niet, ik moet eerst een kant en dan later nog een keer de andere kant. Vrienden van mij op school zeggen dat ze wel een verdoving kregen helemaal, zeg maar.

    Ik ben ook echt doodsbang voor de tandarts, en nu moet ik elke maand op controle bij de ortho en zelfs daar schijt ik bekant in m'n broek van. :"D
    Sterkte en succes met je behandelingen ;o


    your eyes are like stars in the night.

    Pijnlijk. :O

    Veel sterkte ermee! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Coldplace schreef:
    (...)

    Ik wilde ze allevier in één keer maar dat deden ze niet, ik moet eerst een kant en dan later nog een keer de andere kant. Vrienden van mij op school zeggen dat ze wel een verdoving kregen helemaal, zeg maar.
    Buhh niet leuk :'(. Ik ben nu al zo vaak verdoofd geweest en geopereerd geweest, maar hoe meer ik daaraan denk hoe verschrikkelijker ik het vind worden met de keer. Gewoon het idee dat ik niet bij bewustzijn ben en dat ik niet mee krijg wat mensen met mijn lichaam doen. ulaks. .__.


    Wie du mir, so ich dir.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Mijn kaaklijn stond verkeerd(nu nog iets maar minder dankzij de beugel).
    Ik kon kiezen,of op mijn 9e de kiezen laten trekken of op mijn 20 of zo een kaakoperatie. Dan toch maar die kiezen.
    Maar ik heb het wel bij een kaakchirurg laten doen en onder narkozen.
    Ja dat kan ik me voorstellen. Maar, wauw, respect voor jou! Moest vast ontzettend veel pijn gedaan hebben na afloop of niet?


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat klinkt echt heel pijnlijk:S
    Ik heb het gelukkig nog nooit gehad,
    zelfs nog nooit een gaatje :Y)
    En ik drink liters vruchtensap(A)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Buhh niet leuk :'(. Ik ben nu al zo vaak verdoofd geweest en geopereerd geweest, maar hoe meer ik daaraan denk hoe verschrikkelijker ik het vind worden met de keer. Gewoon het idee dat ik niet bij bewustzijn ben en dat ik niet mee krijg wat mensen met mijn lichaam doen. ulaks. .__.

    Weet je wat helpt, en wat je ontzettend minder bang maakt? Kalmeringstabletten. Ik slik die elke keer en dan voel ik me echt een stuk minder nerveus. Misschien kan jij dat ook eens proberen?


    your eyes are like stars in the night.