• Zielig
    Echt waar we worden nu gewoon gezien als "de zielige kindjes" omdat de vader van Sara is gestorven -Naam nogsteeds veranderd-
    Tijdens ieder uur krijg je te horen, "Ja ik las in de krant over de vader van Sara, nou willen jullie dit of dat? Zus zo?" I'm sorry maar we, altans ík hoef geen medelij! Kijk liever wat je voor Sara kan doen!

    Leveloos kind
    Oke ander verhaal. Wik hangt me gewoon de keel uit! Tegen iedereen loopt hij te zeiken! Hij wil zelfs amper naar de uitvaart van de vader van Sara! En dan komt ie bij mij aan en dan is het zo van; "Wow Sevda kan dit! Wow Sevda kan dat! Wow Sevda wat is dat? Wow Sevda zo cool!" Godverdomme joch! Get a life! Stiekem heb ik zin om hem e vertellen over Barres (cat) -Barres zie kopje Barres-

    Ruzie over rooster.
    Pauze is over ik loop daar zo'n rooster kaart en ik kijk. Komt daar zo'n 2e jaars met zn vrienden aan en schreeuwt "Kanker wup!" tegen mij. Hij gooit die bladzijde om en wil zijn rooster kijken. Ikke pik dat niet en mep dat ding terug op de vorige bladzeide. Zo doende staan we tegen dat ding aan te meppen. Hij ineens heel hard "KANKER" en dan heel zacht "Wup..." Ik kijk hem aan zo van Wtf? En die vriend zegt zo "Ahahaha ze schrok" snel douwt hij die bladzeide terug, en dat doe ik dus ook.
    Staan we daar te trekken en ineens voel ik een snee in mijn hand. Ik zie niks aan mijn hand verder. Maar ik kijk. Rooster ding gebroken maar niet echt kapot. En hij mept dat ding terug op die pagina waarnaar ik hem boos aan staar. Naja ik zit in de les, zie ik dat die snee begint te bloeden. Dus dat meisje naast mij vraagt "Hoe komt dat" ik vertel het verhaal en zij dus aan de "Juf" Naja ikke naar de loge die doen geen fuck en geven mij een pleister -?- en sturen mij terug. EN nu nodigt die leraares mij uit om "via foto's te achterhalen wie dat die jongens waren" Like NOO ik gaa geen 1700 foto's bekijken om die gast te vinden! Ik geef m liever een klap in de menigte, heeft hij pijn en ik val niet op want ik ben klein.

    Barres
    TIjden de PW week vorige week zat ik naast een omg zooooo lekkere jongen :9~ Ik dacht dat zijn naam Max of Stijn was. Bleek het Joep te zijn -Honden/kattennaam dus ik baalde- Gelukkig was het Barres -Doet me denken aan voetbal- Naja, nu weet ik dat hij Barres heet en ik weet waar zijn kluisje zit want hij zit in de sportklas en die hebben speciale grote kluisjes. Nu zocht ik hem in de pauze om gewoon rustig met m te praten -Goed he?- Kon ik hem net als maandag serieus nergens vinden O-o Dus nu laat ik een briefje achter bij zijn kluisje met daarop iets geschreven zonder naam ^^ -Niet dat het veel uit maakt want hij kent me toch als Dat-Stille-meisje-dat-heel-veel-tekend-en-mijn-tas-heeft-gered of niet want hij keek verdomt veel op mijn blaadje terwijl hij wist dat ik bio had en hij wiskunde...-

    Begrafenis
    We hebben met de hele klas efgespreken dat we naar de uitvaart en uitgenodigde naar de begrafenis van de vader van Sara gaan. Ik ben btw niet uitgenodigt voor de begrafenis omdat ik enkel Sara zelf goed kende en die vader dus niet.

    Nah kom maar op met jullie cuwle schooldaagjes en/of reacties er op! (krul)

    Dat is best wel een rare dag.(nerd)
    Die van mij was saaai.
    Ik heb een uur in een computerlokaal met z'n tienen gezeten zonder leraar.
    Hup, muziek aan, en hyves aan ensoo:)


    Food.

    Crowd schreef:
    Dat is best wel een rare dag.(nerd)
    Die van mij was saaai.
    Ik heb een uur in een computerlokaal met z'n tienen gezeten zonder leraar.
    Hup, muziek aan, en hyves aan ensoo:)

    Echt? Vet! MSN Hyves en Youtube zijn volgens de computer "Sexuele pagina's mogen niet geopend worden" zijn xd