• We kennen de quizlet gang enzo wel,maar wie vind je nu echt zo'n typische quizletter die echt populair is?
    (oke en niet de hele tijd van stom enzo. het is gewoon een stelling)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:19 ]

    Wie is de quizlet gang ? (cat) Rofl, lauren is zo onwetend ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Strikvraag schreef:
    De Q'ers die er al vet lang opzitten/zaten -denk aan Rose, Bo enzovoort-.
    En natuurlijk:

    Rutger (krul)
    Das echt het vaagste antwoord. natuurlijk is ie bekend. Maar de nieuwe kennen hem bijna nooit :)

    OHMYGEORG schreef:
    Ik vind dat gezeur over populaire Q-ers dom. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ohmygaskarth schreef:
    Wie is de quizlet gang ? (cat) Rofl, lauren is zo onwetend ^^

    Whats meaning rofl? ik bedoel ik hoor het overal en ik ben nogal slecht in dat soort. het duurde ook heel lang voor dat ik FTW doorhad :)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 19:40 ]

    iGoogle schreef:
    (...) Das echt het vaagste antwoord. natuurlijk is ie bekend. Maar de nieuwe kennen hem bijna nooit :)

    Ja nou, je vroeg om een antwoord en ik geef je er een. Iedereen heeft ooit al eens een mail van Rutger gehad, dús.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Ja nou, je vroeg om een antwoord en ik geef je er een. Iedereen heeft ooit al eens een mail van Rutger gehad, dús.
    Boos? Dat is toch gewoon een antwoord. Ik reken het niet fout. Maar het ligt zo voor de hand dat ie popie is.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Whats meaning rofl? ik bedoel ik hoor het overal en ik ben nogal slecht in dat soort. het duurde ook heel lang voor dat ik FTW doorhad :)

    Roll On Floor Laughing:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    OHMYGEORG schreef:
    Ik vind dat gezeur over populaire Q-ers dom. (cat)


    Idem.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    OHMYGEORG schreef:
    Ik vind dat gezeur over populaire Q-ers dom. (cat)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    iGoogle schreef:
    (...) Boos? Dat is toch gewoon een antwoord. Ik reken het niet fout. Maar het ligt zo voor de hand dat ie popie is.

    Hoezo denk jij dat ik boos ben, ik zeg alleen wat ik denk. En ik moet toch wel zeggen, dat het er ook nog bij zou moeten komen dat je mijn antwoord fout zou rekenen, het is een openbare site dus is élk antwoord goed. Daar hoef je heus geen goedkeuring voor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat de mods zowizo wel allemaal redenlijk populair zijn. Maar echt ùsers, geen idee. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    IKKK!!!!

    Nee hoor grapje.

    Ik vind eigenlijk dat niet echt iemand populair is


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hm, ik vind het onzin als iemand zegt dat er geen populaire users zijn. Want die zijn er dus wel XD
    Maar ik ga niemand opnoemen ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Strikvraag schreef:
    (...)
    Hoezo denk jij dat ik boos ben, ik zeg alleen wat ik denk. En ik moet toch wel zeggen, dat het er ook nog bij zou moeten komen dat je mijn antwoord fout zou rekenen, het is een openbare site dus is élk antwoord goed. Daar hoef je heus geen goedkeuring voor.
    Nee right. Oke ik stop voordat ik nog iets fout doe.

    Maar wat is Populariteit nou eigenlijk? (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk