• Gistere avond, ik deed mijn ogen dicht om te gaan slapen. Ik zette er gen kracht op, en het voelde heel zwaar om ze dicht te houden? xd En dan liet ik ze even gewoon los en dan rolde mijn oogleden zowat omhoog Eew Ik voelde me net een pop die als je ze een beetje schuin houd de ogen opend xd
    En dan dacht ik van, ja dan maar even open houden en lezen. Dus ik lees wat. Voel ik het helenmaal prikken. Niet dat je echt zo iets hebt van "Auw! Het brand! It hurts!" Maar meer van dat je ook hebt als je ogen weinig vocht meer hebben of hoe je dat ook noemt. In ieder geval ik wou mijn ogen dicht doen, maar steeds had ik de neiging ze to openen.

    Ben ik alsnog in slaap gevallen en normaal wakker geworden maar het was wel ff van "Wtf?"
    Weet iemand wat dit is?
    Ik weet misschien iets wat er mee te maken kan hebben amar de kans is klein; Ik zie dingen van ver af neit zo goed dus moet eigenlijk een bril maar daar verzet ik me dus écht tegen. En het klinkt raar mar daar heb ik serieus redelijke redenen voor. Dus niet zo van 'Brillen zijn lelijk' maar echt een ander verhaal -Nee ook geen lenzen-

    @Poseidon&Villain Het word ook niet gewoon letterlijk veranderd! Maar het is voor mijn gevoel ook gewoon niet iets wat ik wil! Zo heel slecht kan ik nou ook weer neit zien. Ik moet soms gewoon een beetje mijn ogen dicht knijpen en even wachten maar dat is nu eenmaal zo.
    Maar het lijkt gewoon alsof ik toe geef dat er weldegelijk iets aan moet veranderen!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nou, veel mensen weten warschijnlijk al dat ik bij mijn moeder woor, en mijn vader sinds mijn 4e niet meer heb gezien. En mijn ogen die heb ik gewoon aan mijn vader. En ik sta er op dat daar neit emer aan geknutselt word! Het is immers het enige wat ik nog van hem heb mee gekregen en wat ik nogsteeds heb!
    Ik mijn kleur van mijn ogen kun je gewoon écht zien dat ik die van mijn vader heb! Kijk naar een foto van hem en dan naar mij! Iedereen ziet het meteen!
    Het is ook zo dat de stand van mijn ogen -Oftewel ver van elkaar af of dicht bij enz- dat ik die van mijn moeder heb. Oftewel dit is het laatste wat voor mijn gevoel hun toch nog een beetje bij elkaar zet. Iedereen zegt ook dat mijn ogen juist de mooiste kant van mij zijn.
    Ik wil dus niet dat er ook maar iets mee gebeurt. Lenzen, bril I dont care! Ik moet het niet!
    Het is ook maar enkel zo dat ik dingen van veraf zoals het schoolbord slecht kan zien. Maar dat komt deels omdat ik écht helenmaal achterin zit. De mentor heeft voor gestelt mij meer naar voren te zetten maar dat heb ik afgewezen omdat ik dan zou toe geven. Plus op mijn school lezen alle leraren toch voor wat ze op schrijven.

    Oké, ik begrijp het.
    Alleen ik denk dat als jij gewoon alleen last hebt van ver weg kijken, dan kan je best een bril nemen die je alleen opzet tijdens de les als je iets van het bord af moet lezen. Dan hoef je voor de rest nooit een bril op, en dat is toch gewoon goed? Zo blijft je vader nog steeds dicht bij je. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    EstrellaVida schreef:
    @Poseidon&Villain Het word ook niet gewoon letterlijk veranderd! Maar het is voor mijn gevoel ook gewoon niet iets wat ik wil! Zo heel slecht kan ik nou ook weer neit zien. Ik moet soms gewoon een beetje mijn ogen dicht knijpen en even wachten maar dat is nu eenmaal zo.
    Maar het lijkt gewoon alsof ik toe geef dat er weldegelijk iets aan moet veranderen!

    Het is nou eenmaal niet goed voor je ogen als je 't zo laat :') Ik weet dat als je met één oog rondloopt die minder is dan de ander, dat je dan kans loopt op een lui oog. Dat verandert je ogen pas :') Bovendien kun je heel erg moe, duizelig worden van zoiets en laat staan de hoofdpijn die je ervan kan krijgen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosyln schreef:
    (...)
    Oké, ik begrijp het.
    Alleen ik denk dat als jij gewoon alleen last hebt van ver weg kijken, dan kan je best een bril nemen die je alleen opzet tijdens de les als je iets van het bord af moet lezen. Dan hoef je voor de rest nooit een bril op, en dat is toch gewoon goed? Zo blijft je vader nog steeds dicht bij je. (:


    Ja, haha dat wou ik ook net voorstellen. Zo heb ik twee jongens in mijn klas die absoluut geen bril willen dragen in het openbaar, omdat ze het 'niet stoer genoeg' vinden. Maar als er in de les dan iets op het bord wordt geschreven, zetten ze hem op. Daarna, als we opdrachten gaan maken of na de les, zetten ze hem gewoon weer af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rosyln schreef:
    (...)
    Oké, ik begrijp het.
    Alleen ik denk dat als jij gewoon alleen last hebt van ver weg kijken, dan kan je best een bril nemen die je alleen opzet tijdens de les als je iets van het bord af moet lezen. Dan hoef je voor de rest nooit een bril op, en dat is toch gewoon goed? Zo blijft je vader nog steeds dicht bij je. (:

    Dat is een goed idee, maar het vervelende is, als mijn moeder een bril voor me koopt wil ze dan ook dat ik die gewoon op zet. En met deze reden op mn moeder af stormen lijkt me geen strak plan. Ze denkt dat ik er over heen ben, en zij is er ook prima over heen. Dat verhelp ik liever niet.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 15:52 ]

    Villain schreef:
    (...)
    Het is nou eenmaal niet goed voor je ogen als je 't zo laat :') Ik weet dat als je met één oog rondloopt die minder is dan de ander, dat je dan kans loopt op een lui oog. Dat verandert je ogen pas :') Bovendien kun je heel erg moe, duizelig worden van zoiets en laat staan de hoofdpijn die je ervan kan krijgen.

    Ik ben nog nooit echt duizelig geworden, of hoofdpijn er door. Wel heb ik van die momenten dat even alles zwart word voor mn ogen en dat ik geen controle heb over mijn evenwicht en dus sneller kan vallen -wat ik niet doe-
    Maar dat schijnt heel normaal te zijn.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik ben nog nooit echt duizelig geworden, of hoofdpijn er door. Wel heb ik van die momenten dat even alles zwart word voor mn ogen en dat ik geen controle heb over mijn evenwicht en dus sneller kan vallen -wat ik niet doe-
    Maar dat schijnt heel normaal te zijn.

    Hmhm, nou dan zou ik in ieder geval gaan voor een brilletje erbij (: Want het is een hele inspanning voor je ogen, zo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Hmhm, nou dan zou ik in ieder geval gaan voor een brilletje erbij (: Want het is een hele inspanning voor je ogen, zo.

    Hele domme vraag, maar zijn wortels echt goed voor je ogen? xd

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Hele domme vraag, maar zijn wortels echt goed voor je ogen? xd

    Volgens mij is 't niet dat je ogen er beter van worden :') Maar het helpt bij nachtblindheid? Ik weet 't ook niet zeker, hoor :x Ik ben geen deskundige op dat gebied XD


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Volgens mij is 't niet dat je ogen er beter van worden :') Maar het helpt bij nachtblindheid? Ik weet 't ook niet zeker, hoor :x Ik ben geen deskundige op dat gebied XD

    -Geeft wortel terug aan konijn- -Zucht- -Pakt woordenboek- -Zoekt nachtblindheid op-
    -Tikt jou aan omdat vandaag woensdag Vicctria tekenwedstrijd dag is ^^-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Geeft wortel terug aan konijn- -Zucht- -Pakt woordenboek- -Zoekt nachtblindheid op-
    -Tikt jou aan omdat vandaag woensdag Vicctria tekenwedstrijd dag is ^^-

    Ja, ik weet 't. Maar kind, weet je hoe druk ik 't heb :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Ja, ik weet 't. Maar kind, weet je hoe druk ik 't heb :')

    -K wou maar kind terug zeggen omdat dat leuwk is maar jij is 18 T_T-
    Ik weet ^^ Maar stiekem ben ik benieuw naar die mooie tekeningetjes ^^

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nou, veel mensen weten warschijnlijk al dat ik bij mijn moeder woor, en mijn vader sinds mijn 4e niet meer heb gezien. En mijn ogen die heb ik gewoon aan mijn vader. En ik sta er op dat daar neit emer aan geknutselt word! Het is immers het enige wat ik nog van hem heb mee gekregen en wat ik nogsteeds heb!
    Ik mijn kleur van mijn ogen kun je gewoon écht zien dat ik die van mijn vader heb! Kijk naar een foto van hem en dan naar mij! Iedereen ziet het meteen!
    Het is ook zo dat de stand van mijn ogen -Oftewel ver van elkaar af of dicht bij enz- dat ik die van mijn moeder heb. Oftewel dit is het laatste wat voor mijn gevoel hun toch nog een beetje bij elkaar zet. Iedereen zegt ook dat mijn ogen juist de mooiste kant van mij zijn.
    Ik wil dus niet dat er ook maar iets mee gebeurt. Lenzen, bril I dont care! Ik moet het niet!
    Het is ook maar enkel zo dat ik dingen van veraf zoals het schoolbord slecht kan zien. Maar dat komt deels omdat ik écht helenmaal achterin zit. De mentor heeft voor gestelt mij meer naar voren te zetten maar dat heb ik afgewezen omdat ik dan zou toe geven. Plus op mijn school lezen alle leraren toch voor wat ze op schrijven.

    Je ogen zullen daardoor slechter worden hoor, zelfs dat je als je vanvoor zit niet meer het bord kan lezen, en wat ga je dan doen?
    Je ogen worden heus niet veranderd hoor. Het enige wat je nu doet is die mooie ogen die je hebt van je vader eigenlijk kapot laten gaan, en dan zijn ze toch ook niet meer dezelfde?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg arme sevda


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zachte lenzen, mijn ogen zijn niks veranderd. Alleen als je goed kijkt zie je een klein lichtblauw randje om mijn iris heen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."