Gistere avond, ik deed mijn ogen dicht om te gaan slapen. Ik zette er gen kracht op, en het voelde heel zwaar om ze dicht te houden? xd En dan liet ik ze even gewoon los en dan rolde mijn oogleden zowat omhoog Eew Ik voelde me net een pop die als je ze een beetje schuin houd de ogen opend xd
En dan dacht ik van, ja dan maar even open houden en lezen. Dus ik lees wat. Voel ik het helenmaal prikken. Niet dat je echt zo iets hebt van "Auw! Het brand! It hurts!" Maar meer van dat je ook hebt als je ogen weinig vocht meer hebben of hoe je dat ook noemt. In ieder geval ik wou mijn ogen dicht doen, maar steeds had ik de neiging ze to openen.
Ben ik alsnog in slaap gevallen en normaal wakker geworden maar het was wel ff van "Wtf?"
Weet iemand wat dit is?
Ik weet misschien iets wat er mee te maken kan hebben amar de kans is klein; Ik zie dingen van ver af neit zo goed dus moet eigenlijk een bril maar daar verzet ik me dus écht tegen. En het klinkt raar mar daar heb ik serieus redelijke redenen voor. Dus niet zo van 'Brillen zijn lelijk' maar echt een ander verhaal -Nee ook geen lenzen-
-
7 dec 2010 - 17:077 dec 2010 - 17:10
Hmm, raar. Ik heb het één of twee keer gehad. Dat is echt irritant ja. Misschien voor de zekerheid even naar de huisarts of iets dergelijks gaan, die kan je misschien liggen waaraan het ligt maar ik denk persoonlijk dat het niet aan je zicht ligt. En áls het aan je zicht ligt kan je misschien iets bespreken met de oogarts om bijvoorbeeld toch een bril te nemen.
[ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 17:13 ]
your eyes are like stars in the night.
7 dec 2010 - 17:11Even langs de dokter, en toch een bril.
I'm just a little girl in a big mean world.
7 dec 2010 - 17:12Het kan zijn dat je zonder dat je het weet normaal altijd met open ogen slaapt.
Ik ga je niet opdringen een bril te nemen maar geloof me het zal wel veel lekkerder zijn als je veraf ook gewoon goed kan zien. Maar wat je niet wil hoef je niet te doen.
Nederland is een vrij land#WWED - What Would Emma Do?
7 dec 2010 - 17:46Dat kan. Daar ben ik al heel vroeg achter gekomen. Ik sliep met een paar mensen op de kamer van ongeveer mijn leeftijd (ik was zeven toen). En toen zag ik een jongen die de ogen open had. Dus ik voor zijn gezicht zwaaien, geen reactie. Hij sliep gewoon. Heel creepy.
No growth of the heart is ever a waste
8 dec 2010 - 12:45Naar de oogarts
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
8 dec 2010 - 12:48Dus ondanks die redenen wil jij liever je ogen kapot maken? Sorry, maar zonder bril ga je nóg slechter zien en da's echt niet leuk geloof me. Ik zelf heb een -7 dus ik denk dat ik zoiets wel mag zeggen, dan ben je hopeloos zonder bril.
Nou, 'k denk wel dat het kan, alhoewel het de eerste keer is dat ik het hoor.If you had never come out of the blue, I would've stay
8 dec 2010 - 15:37Weird...
Ik stapte een keer te snel uit bed...
En toen werd het zwart voor mijn ogen
En ik had mijn ogen gewoon open!NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE
8 dec 2010 - 15:38Wat voor redenen heb je dan om geen bril te nemen?
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
8 dec 2010 - 15:39Raar.
Misschien komt het door die bril.
En ik zou ook wel eens met mijn ogen open hebben geslapen.Food.
8 dec 2010 - 15:43Rosyln schreef:
Wat voor redenen heb je dan om geen bril te nemen?
Nou, veel mensen weten warschijnlijk al dat ik bij mijn moeder woor, en mijn vader sinds mijn 4e niet meer heb gezien. En mijn ogen die heb ik gewoon aan mijn vader. En ik sta er op dat daar neit emer aan geknutselt word! Het is immers het enige wat ik nog van hem heb mee gekregen en wat ik nogsteeds heb!
Ik mijn kleur van mijn ogen kun je gewoon écht zien dat ik die van mijn vader heb! Kijk naar een foto van hem en dan naar mij! Iedereen ziet het meteen!
Het is ook zo dat de stand van mijn ogen -Oftewel ver van elkaar af of dicht bij enz- dat ik die van mijn moeder heb. Oftewel dit is het laatste wat voor mijn gevoel hun toch nog een beetje bij elkaar zet. Iedereen zegt ook dat mijn ogen juist de mooiste kant van mij zijn.
Ik wil dus niet dat er ook maar iets mee gebeurt. Lenzen, bril I dont care! Ik moet het niet!
Het is ook maar enkel zo dat ik dingen van veraf zoals het schoolbord slecht kan zien. Maar dat komt deels omdat ik écht helenmaal achterin zit. De mentor heeft voor gestelt mij meer naar voren te zetten maar dat heb ik afgewezen omdat ik dan zou toe geven. Plus op mijn school lezen alle leraren toch voor wat ze op schrijven.[ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 15:44 ]
8 dec 2010 - 15:43Ik denk dat je toch een bril moet nemen. Mijn moeder liep heel lang zonder bril en voor haar was het echt een bevrijding toen ze uiteindelijk toch een bril nam. Om het zo maar even te zeggen, hehe.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
8 dec 2010 - 15:43Heb ik ook vaak. Heel raar. Maar zelf draag ik ook wel een bril, ik ga later wel lenzen dragen.
Once you go ''Black'' You never go Back.
8 dec 2010 - 15:45EstrellaVida schreef:
(...)
Nou, veel mensen weten warschijnlijk al dat ik bij mijn moeder woor, en mijn vader sinds mijn 4e niet meer heb gezien. En mijn ogen die heb ik gewoon aan mijn vader. En ik sta er op dat daar neit emer aan geknutselt word! Het is immers het enige wat ik nog van hem heb mee gekregen en wat ik nogsteeds heb!
Ik mijn kleur van mijn ogen kun je gewoon écht zien dat ik die van mijn vader heb! Kijk naar een foto van hem en dan naar mij! Iedereen ziet het meteen!
Het is ook zo dat de stand van mijn ogen -Oftewel ver van elkaar af of dicht bij enz- dat ik die van mijn moeder heb. Oftewel dit is het laatste wat voor mijn gevoel hun toch nog een beetje bij elkaar zet. Iedereen zegt ook dat mijn ogen juist de mooiste kant van mij zijn.
Ik wil dus niet dat er ook maar iets mee gebeurt. Lenzen, bril I dont care! Ik moet het niet!
Het is ook maar enkel zo dat ik dingen van veraf zoals het schoolbord slecht kan zien. Maar dat komt deels omdat ik écht helenmaal achterin zit. De mentor heeft voor gestelt mij meer naar voren te zetten maar dat heb ik afgewezen omdat ik dan zou toe geven. Plus op mijn school lezen alle leraren toch voor wat ze op schrijven.
Maar met bril heb je nog steeds dezelfde ogen, er zitten alleen twee glaasjes voor, of begrijp ik je nu verkeerd?Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
(...)
Het is ook maar enkel zo dat ik dingen van veraf zoals het schoolbord slecht kan zien. Maar dat komt deels omdat ik écht helenmaal achterin zit. De mentor heeft voor gestelt mij meer naar voren te zetten maar dat heb ik afgewezen omdat ik dan zou toe geven. Plus op mijn school lezen alle leraren toch voor wat ze op schrijven.
Als je een bril of lenzen neemt wordt er niks aan je ogen veranderd, hoor. Je kan alleen beter zien. Ik snap trouwens je verhaal niet helemaal want volgens mij zet je worden door elkaar..your eyes are like stars in the night.
(...)
Lenzen veranderen je ogen niet (: Met een bril verandert het je gezicht, omdat natuurlijk die bril er dan zit, maar met lenzen echt niet."I shut my eyes in order to see.'