Weet je wat ik nooit snap? Dat heel veel mensen steeds zitten te klagen over die moslimterroristen, die hun geloof aan je zouden opdringen.
Maar ondertussen zeggen veel christenen (en ook andere geloven, maar het valt me vooral op bij christenen) vaak zelf wel, dat ze tegen abortus, homo's (/homohuwelijk) en zo nog meer dingen zijn, en dat ze ook vinden dat andere mensen er niet aan horen te doen. Maar dan denk ik van, die mensen hebben vaak jouw geloof niet eens, en toch wil je dat ze zich aan de regels van jouw geloof houden. Dat is net zo hard je geloof opdringen.
Vooral van christenen die zeggen dat homo's niet mogen trouwen, omdat dat in de bijbel staat, word ik echt pissig. Mijn broer is homo en niet christelijk. Hij mag trouwen met wie hij zelf wil, en dat hoeft niet bepaald te worden door iemand anders, omdat diegene toevallig gelooft dat dat beter is. Die christenen (en ja, ook andere geloven) moeten zich een keer met zichzelf bezig houden, in plaats van ongelovigen te gaan vertellen hoe ze zich toch aan de regels van het christendom moeten houden.
Zo dat is een heel verhaal geworden xd. Bedankt voor het lezen(K)
What do you think?
Edit; Ik zeg niet dat terroristische aanslagen net zo erg zijn als dat wat de christenen doen, ik zeg alleen dat het allebei je geloof opdringen is, dus dat de christenen niet moeten zeggen dat de islam hen opgedrongen wordt, terwijl ze zelf hun geloof ook opdringen.
[ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:14 ]
If I were a boy, I swear I'd be a better man.