• Ze hebben iets 'leuks' bedacht. Iets waarvoor ik 350 euro moet betalen.
    Ze willen een weeeek naar Frankrijk, naar een oud dorp in Bourgondie, Beaune. De dichtsbijzijnde grote stad is 45 kilometer verderop. Het is een stad in een wijngebied, een hele oude stad. We gaan daar een oud ziekenhuis bekijken en nog zoiets. We mogen 's avonds niets weg en hebben 3 of 2 dagen vrije dagen, wat moeten we dan in hemelsnaam gaan doen? Ons helemal lam zuipen aan de wijn waarschijnlijk.
    Nou, voor die 350 euro ga ik liever 3 dagen nar London. Bezoek ik daar wel even een apotheekje en maak er een verslag over.


    Your make-up is terrible

    Het is verplicht?!
    Dat is echt dom, ze kunnen je toch niet verplichten om ergens mee naar toe te gaan,,


    Never forget the things that make you smile

    Beaune! Daar ging ik altijd logeren als we teruggingen vanuit de Côte d'Azur.


    Life is hard and then we die

    lullig. (cat)
    Ik ga in april wel een dagje naar parijs (A)
    Maar da's gewoon leuk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jezus, bij ons kost 9 dagen helemaal rond door Polen 350 euro. D:
    En als je naar Tsjechië wil, 6 dagen + eten en alles, dan is dat 300.
    Bij ons kostte Parijs dacht ik... 250/300, en dan had je echt álles. Hotel, eten, 6 dagen in Parijs...

    Maar dat suckt echt hoor D: ik zou naar Londen gaan, als dat kan!


    Destroy what destroys you.

    Somnium schreef:
    In het zesde gaat mijn school naar Italië (':


    Waar in Italië? :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is lekker. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe, Zou dan ook liever naar London gaan (:
    Haha suc6 <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ze proberen toch maar iets te organiseren. Ze moet het toch op de een of andere manier in de hand houden?

    Wij mogen in de vierde op buitenlandse reis naar: Rome, Barcelona, Turkije, Toulouse of De Ardennen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    omg das egt facking duur -,- London is veel beter :p
    k ging n keer met de klas een kuttig dagje naar parijs,.. gew 18 uur in zon bus zitte,.. great....


    Only those who listen can hear

    Aww, dat is wel stom. Maar wij doen met school helemaal niets qua uitstapjes, nog erger!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.