• Het was vandaag kei glad! en dit moest ik even kwijt^^
    Ik was s'ochtends met de fiets naar school want ik dacht,
    'Yes geen sneeuw, terug met de fiets!' Dus reed ik
    naar het voetbalveld, moet daar namelijk paseren en dan gaat het zo
    kei snel naar beneden en ik remde en daar lag ik dan ^^) Hahahaa was echt hilarisch, en dan stapte ik van m'n fiets samen met een vriendin en liep verder met de fiets aan de hand... Een klein beetje verder zien we zo'n meisje die ook met de fiets kwam, en die keek ons heel kwaad aan,
    Het leek wel alsof ze bij haar zelf dacht ;
    'Ik kan wel op m'n fiets blijven moet mij eens zien gaan!'
    En ze steekt zo kei snel de straat over om stoer te doen , en dan BOEM...
    Whahahaaa, ik en m'n vriendin hebben ons daar 'gesmeten' , van het lachen, niet normaal! :'D


    Btw; Nog mens die gevallen zijn, heb eens zin om goed te lachen^^)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:25 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    hehe lekker voor dr (cat)

    ik liep vandaag naar de winkel in de pauze met 2 vriendinnen en toen dreigde ik te vallen dus een vriendin wou me tegen houden
    En toen vielen we allebei op elkaar op de grond

    En wat hebben wij gelachen xD


    I solemny swear i am up to no good

    niet gevallen ;') maar ik moes op mijn hakken naar school want mijn andere schoenen waren nog nat:S . niet handig -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik niet hahah, wel bijna :]
    Ik zag trouwens wel een vrouw bijna onderuit gaan, op hakken hahah Van binnen lach ik dubbel.
    Het ziet er echt vet grappig uit als iemand uitglijd ofzo (lol)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb ook boem gedaan vandaag, en dat is niet grappig. (krul)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dude, ik viel en sleurde me vriendin mee naar de grond.


    Smile and live.

    RoseDestiny schreef:
    niet gevallen ;') maar ik moes op mijn hakken naar school want mijn andere schoenen waren nog nat:S . niet handig -.-


    Shoganai i ne~

    Hahaha (:
    Ik moest vanmorgen kranten bezorgen (zoals elke andere ochtend), en ik reed van een oprit af, maar dat ging nogal snel, dus omdat ik zo'n vaart had vloog ik recht door de bosjes in :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben gevallen :$

    ik ben helemaal naar school gelopen dus ik kwam ongeveer tijdens de helft van het 2de uur binnen strompellen ^^

    Hush schreef:
    Ik heb ook boem gedaan vandaag, en dat is niet grappig. (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hmm ik heb maandag en dinsdag vrij =D [omdat die flut school mij nog STEEDS geen stage hebben gegeven =P]

    Dus ik ben niet gevallen en niks zien vallen =(
    gisteren wel 3 keer achterthuis gflikkerd..
    en wrm?, ik liep alleen maar naar binnen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WARNING: Dit is heel voorschut dus lach niet te hard, stiekem daar achter je computer aub.
    Ik fietste heel rustig over de besterd (een soort winkelstraat waar het best druk kan zijn, en mijn huis grenst daar aan), en toen hoorde ik opeens TAK. Zat mijn zadel helemaal los, echt als in los van mijn fiets .___. Dus ik probeer hem nog een beetje op zijn plaats te houden en door te fietsen, en echt nog geen 100 meter van mijn huis was het KEBAM. Lag mijn zadel daar op het fietspad. Als ik het niet had zien aankomen had ik een stang in mijn reet. En 2 van die geeko's die voor me fietsten zaten me kei hard uit te lachen. Tss.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik niet :Y)
    Wel bijna


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'