• Ja ik was met een vriendin naar de bioscoop op zaterdag en we moesten nog wachten voordat we naar binnen mochten in de zaal dus zaten we daar op een bankje, en tegenover ons zat een jongen te wachten en op een bepaald moment voel ik gewoon dat hij naar me kijkt, nja niks van aantrekken ja daar stopt ie vanzelf wel mee. Maar niet dus, hij heeft me daar lang zitten bekijken. Dus ik denk als ik terug kijk, kijkt hij wel weg, nou ook niet dus. Ik heb me daar ongemakkelijk gevoelt.

    Wie vindt dat nou ook zo vervelend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik! Ik voel me dan altijd zo ongemakkelijk.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Meestal ga ik dan met wijd opengesperde ogen terug staren of vragen waarom die persoon me zo interessant vind. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga gewoon wenkbrauwwiebelen.(cat)


    Smile and live.

    Nog nooit gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kijk altijd terug haha:'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jah. Dan denkt ge zo echt da ge iets totaal verkeerd doet terwijl het gewoon aan hem ligt (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik staar dan meestal gewoon terug, dan komt het uiteindelijk wel over, haha. Of gewoon recht in hun ogen aankijken, daar schrikken mensen meestal van. (:

    Had ook zoiets vrijdag... Samen met een vriendin!
    We liepen zo naar huis, en praatte gezellig verder toen plots mijn vriendin zei 'Kijk aan je linkerkant, we worden bekeken' En ik zo onopvallend mogelijk kijken, (was dus opvallend^^) en die volgde ons de hele tijd met z'n blik. Toen we vlak naast die auto paseerden toeterde hij nog eens...
    Omg, wij waren zo kei bang dat ie ons ging volgen fsoo, hij was namelijk niet alleen en mijn vriendin moest net na hij getoeterd had inslaan om naar huis te gaan... Maar wij hadden allebei schrik x) Dus bleven we nog even samen ... en zagen dat ze ons niet volgden dus ging zij naar huis en ik ook... Heel de weg naar huis keek ik achter me, ik was zo bang !
    Maar als ik er nu terug over nadenken kan ik er best nog om lachen (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Dat is ZO vervelend. Ik word dan altijd helemaal zenuwachtig en weet zelf niet wat ik moet doen, of waar ik moet kijken, en dan doe ik juist heel vaag. Maarja, proberen er niks van aan te trekken.


    I chill back and I spread peace n love

    Dan knipoog/zwaai ik. Druipen ze af.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Das inderdaad vervelend

    dat had ik ook ooit in de McDonalds xd zo'n vent van 35 ofzo hahah 8D


    T O K I O H O T E L < 3

    Stamppot schreef:
    Ik kijk altijd terug haha:'D


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat deed mn Engels lerares een keer....:X

    Gewoon lachen en zwaaien.. dan krijgen ze meestal een rooie kop :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn