• Nou ik ben harstikke trots op mijn voornaam (Sarita)
    Een paar maanden geleden was ik in België met de judo toen zei zo'n jongen tegen mij: 'Jij hebt echt een mooie naam.'
    En gisteren was ik in Duitsland ook met de judo en toen werd ik omgeroepen voor de derde plaats hoor ik een meisje achter mij zeggen: 'Wow. Sarita das cool.'
    En daarom ben ik trots op mijn naam :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ben wel trots op mijn naam is niet zoo populair :')
    dus ik ben blij met de naam Loïs


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh da's wel mooi. Klinkt spaans :')) Mijne is 'Katerina'. Daar ben ik ook wel trots op, omdat hij van mijn afkomst komt. En omdat het ook de naam is van mijn bet-overgrootmoeder.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:38 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik vind hem ook mooi Sarita!
    ik heb een saaie naam, Anouk, daar is toch niks aan?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik heet Derya :3

    Spiegelbild schreef:
    Oh da's wel mooi. Klinkt spaans :'))


    Het is ook spaans


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ben ook blij met mn naam; Emma
    lekker gewoon normaal en kort niet te veel mikmak en overdreven yeah ik hou van mn naam. voor de mensen die sophie heten; als ik ooit een meisje krijg noem ik die sophie haha

    Ja ik vind het een mooie naam! Ik heet Alicia niet echt speciaal dnk. Ik vind het niet zo'n rot naam maar ik ben er ook niet blij mee!


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Is ook een mooie naam (:
    Veel mensen vinden mijn naam (Joy) ook mooi, maar ik vind het irritant -weet je hoe veel irritante koosnaampjes daarop te bedenken zijn. Happy Joy, Joystick, Join the Joy, Joint, Joy de MooiBoy, etc. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mooie naam!!
    Ik vind mijn naam, Elske, ook mooi. Alleen beetje jammer en irritant dat iedereen meteen dat liedje gaat zingen.

    Dus niet doen, je wilt me niet kwaad hebben.;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Sarita klinkt ind leuk

    Mijn naam valt mee, maar zo heet een vis ook >:[

    ik vind jou naam egt mooi(A)(A)

    Hmm Sylvianne... of ik mag de mensen corrigeren dat ze het verkeerd uitspreken =P of ik krijg tre horen ; woww mooie naam..
    exoties, of schattig, of appart.. juah..

    Maar jounte is ook mooi Sariet =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarita, heel erg mooi.
    Lijkt wel op Shanice.
    Alleen mijne is de verrotte versie. :]


    Without money we'd be all rich<3

    Courtesan schreef:
    Ik vind je naam ook mooi (flower)


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind jouw naam ook mooi.
    Mijn naam zou leuk geweest zijn, als niemand het verkeerd uitsprak.
    Iedereen schrijft dus; Yasmin, Jasmien, Yasemine, Jasmiene, terwijl het eigelijk Yasemin is :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.