Nadat iedereen vorig jaar op Finn na zijn examen heeft gehaald op William McKinley High School, zijn er dringend nieuwe leden nodig in de Glee club. Samen met Will Schuester gaat Finn opzoek naar nieuwe leden.
May Parker, hoofdcheerleader en dit jaar Junior heeft ook nog een ander talent, een talent wat haar ouders liever geheim willen houden. May wil het liefst in Glee club om haar zangtalenten te laten zien aan iedereen, maar wanneer haar ouders het verbieden heeft May geen andere keus dan het achter zich te laten en zichzelf weer te concentreren op het cheerleader zijn. Maar wat als Finn, een jongen waar ze al jarenlang een crush opheeft haar probeert over te halen?
Ik heb voor dit verhaal ontzettend veel rollen nodig, ongeveer een stuk of 14. Het zou fijn zijn als jullie mij hiermee konden helpen!
Ik heb nodig:
- VOL meisjes voor in Glee club
Courtesan, Language, Undesirable, 3D, Harley
- VOL jongens voor in Glee club
Language, Cannibal, Courtesan, Language 2x, Harley
- VOL cheerleaders
Amused, Cannibal
- VOL footballplayers
Amused, 3D
Het hoeven ook echt geen perfecte mensen te zijn, dat helemaal niet. Het liefst zie ik allemaal verschillende types, zoals gothic, emo, punk, homo, bi, een wat dikker persoon, noem het maar op! Niets is te gek!
Om in te vullen:
Voor Glee Club
Voornaam:
Achternaam:
Leeftijd:
Geslacht:
Iets over je familie:
Uiterlijk: foto + beschrijving
Stem: een nummer op youtube bijv.
Persoonlijkheid:
Hobby’s:
Extra:
Titel voor verhaal:
Voor Cheerleader
Voornaam:
Achternaam:
Leeftijd:
Iets over je familie:
Hoelang ben je al cheerleader:
Persoonlijkheid:
Hobby’s:
Extra:
Titel voor verhaal:
Voor Footballplayer
Voornaam:
Achternaam:
Leeftijd:
Iets over je familie:
Hoelang zit je al in het team:
Persoonlijkheid:
Hobby’s:
Extra:
Titel voor verhaal:
EDIT: De leeftijd moet tussen de 15 & 18 zitten, omdat je in Amerika op je 18e in Senioryear zit en dat is dus het examenjaar!
Sophomore 15-16
Junior 16-17
Senior 17-18
Bedankt alvast!
[ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 16:38 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.