• ik wist niet waar ik dit moest zetten, dus heb ik het maar hier geplaast.

    Ik heb al een tijdje last van iets. Ik heb het gevoel dat heel deze wereld nep is, ofzo.. ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen..
    het is net alsof ik de hele tijd aan het dromen ben..dat anderen gewoon geen gevoelens hebben ofzoo... :$ dat ik gewoon nutteloos zweef in de ruimte, dat het niet allemaal eindigt als je dood gaat..

    ow, jullie snappen hier waarschijnlijk niks van :$

    ik voel me gewoon zo vlak.. alsof ik zelf ook niks voel.. geen liefde, geen verdriet..

    hebben jullie hier ook wel eens last van?

    xx alvast bedankt!


    I write my own story of life

    soorriee, geen last van.

    suc6!


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Soms heb ik dat wel eens, en dan bel ik een vriendin en is het zo over (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    dat heb ik precies ook! ;O
    gellukkig ben ik niet de enige


    They fell in love, didn't they?

    Soms zou ik willen dat ik geen liefde of verdriet voelde.
    Dus nee, ik heb dr niet echt last van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    tips misschien..? :$


    I write my own story of life

    heel soms niet vaak:$

    ik gaa dan muziek luisteren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb altijd het idee, dat ik de enige ben die leeft. ;a nouja dat snap je waarschijnlijk niet. xd niemand snapt mij. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Oh dat heb ik ook wel eens, hebben heel veel mensen, vooral tussen de 12 en 18 jaar. Weet je hoe dat komt?
    Puberteit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Soms heb ik dat ook.
    Ik staar dan gewoon doelloos voor me uit.
    Met het gevoel dat alles om me heen verloren is, gaat.
    Een keer zat ik gewoon leuk te praten en toen zag ik opeens een blauwe lichtflits, alsof iedereen dood was!
    Ik was me toen echt dood geschrokken


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Daar heb ik ook last van. Ik besef amper dat dingen die mij dierbaar zijn gewoon weg zijn. Ik heb nog altijd het idee dat ze over een minuutje of twee gewoon weer vrolijk binnen huppelen... :s


    Let the Night embrace you

    maar ik heb dat dus de hele tijd, 24 uur per dag


    I write my own story of life

    Inception (cat)
    hehe, nee, ik heb exact hetzelfde. Ik voel me enorm gevoelloos de laatste tijd. het is rot.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Heb ik ook heel vaak. Als ik er vanaf wil ga ik aan iets heel pijnlijks denken, na een tijdje komt het positieve dan ook weer terug. Het is heel kut, maar het enige wat werkt.


    Alis volat propriis

    Dat heb ik inderdaad ook wel eens. Doe gewoon iets gezelligs met een vriend of vriendin, dan gaat het meestal wel over. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lacie schreef:
    Daar heb ik ook last van. Ik besef amper dat dingen die mij dierbaar zijn gewoon weg zijn. Ik heb nog altijd het idee dat ze over een minuutje of twee gewoon weer vrolijk binnen huppelen... :s

    dat heb ik ook x]

    Kingston schreef:

    ik heb altijd het idee, dat ik de enige ben die leeft. ;a nouja dat snap je waarschijnlijk niet. xd niemand snapt mij. ;p

    dat had ik vroeger maar nu niet meer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor