• Want ik word morgen geopereerd.

    Het is niet echt heel interessant en boeiend of zo, maar het is wel pijnlijk.
    Ik moet namelijk aan mijn teen geopereerd worden (echt lame eigenlijk). Er wordt een stukje nagel weggesneden, helemaal tot aan beneden waar het begint te groeien zeg maar.
    De verdoving is alleen pijnlijk, en echt zo kut. Namelijk twee prikken in één teen, en dat is echt gewoon een ramp.
    Ik weet dat het zo moet omdat ik het al twee keer eerder heb gehad.(cat) (Mijn eigen schuld, alledrie.)
    Dus, wish me luck want ik ben bang.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    sterkte(flower)


    Shoganai i ne~

    Aah bah, ik haat prikken :S.
    Veel succes(flower)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Veel geluk, en die prikken zijn idd kut.
    Heb ze laatst ook nog gehad.
    (flower)


    Food.

    Ow dat is rot voor je, ik moest ook een keer aan een kleine operatie doen voor mijn lip ofzo inidergeval die prik op te verdoven de fu,,cking pijn en ik liep daarna een week lang met een big lip rond was echt een nachtmerrie maja over jou gesproken heel veel suc6 (flower)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Rosyln schreef:
    (...)
    Oooh hahaha.
    Nee idd, van die prikken ga je echt dood.
    De eerste keer dat ik moest, moest ik overgeven van de pijn. (':
    Maar ze wilde me eerst niet zo verdoven, maar helemaal buiten bewustzijn laten raken omdat ik nog erg jong was. (11) Alsnog hebben ze het zo gedaan. (cat)

    Het leuke is wel dat je een heel weekend bediend moet worden omdat je voet omhoog moet liggen en je niet recht mag staan, hé! ;D Alleen als mama de windel moest vervangen was het zó pijnlijk omdat dat doekje soms in het bloed zat vast geplakt! O.o
    Bij mij was ik de eerste keer 14 jaar en bij de 2de keer was ik 17 jaar. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Succes! (: Het zal wel meevallen ^^

    Springfield schreef:
    (...)
    Het leuke is wel dat je een heel weekend bediend moet worden omdat je voet omhoog moet liggen en je niet recht mag staan, hé! ;D Alleen als mama de windel moest vervangen was het zó pijnlijk omdat dat doekje soms in het bloed zat vast geplakt! O.o
    Bij mij was ik de eerste keer 14 jaar en bij de 2de keer was ik 17 jaar. ^^

    Haha ja das waar!
    En áls ik naar school ga, dan ga ik in een rolstoel en word ik constant voortgeduwd.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Haha ja das waar!
    En áls ik naar school ga, dan ga ik in een rolstoel en word ik constant voortgeduwd.:Y)

    Ik bleef toen gewoon thuis. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    succes mijn tenen doen al pijn als ik er nog maar aan denk


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nou, mijn nagel is ingegroeid.. Echt nasty. En nu komt ie er niet meer uit en is het ontstoken en zo. En nu moet ie eraf.(krul)


    Een jongen in m'n klas heeft dat ook.
    Hij kon na 2 weken alweer gewoon lopen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ai, klinkt echt gemeen!
    Sterkte! <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Wat??
    Ben je dan nog gewoon wakker??
    Succes meis gwn ogen dicht doen als je niet wilt kijke enzo.
    en ik zag bij een andere topic peptalk van een vriendin mss heb je daar wat aan dan ben je wat minder zenuwachtig.
    Succes