• Justin Bieber heeft liefdeslessen, omdat hij niet niet weet hoe hij met meisjes om moet gaan!! :X

    Liefdeslessen zou Bieber dan weer liefst krijgen van Cheryl Cole en Katy Perry, maar niet noodzakelijk tegelijkertijd. "Misschien kunnen zij me leren welke meisjes goed voor me zijn. Ik zou ze allebei uit eten vragen en dan moeten ze me vertellen hoe ik een vrouw zoals zij kan veroveren"


    xxx geen hater, geen fan


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Hush schreef:
    Wat een loser, dan moet ik morgen ook maar even naar Enrique Iglesias bellen of hij nog een gaatje voor me heeft, moet ik ook maar liefdeslessen gaan volgen -.-


    Shoganai i ne~

    mpg


    #WWED - What Would Emma Do?

    OMG hij moet maar zelf gaan doen als een" NORMAAL" mens zoals iedereen.:S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WhiteSmile schreef:
    (...)

    omdat je niet zou verwachten dat dé Justin Bieber liefdeslessen heeft...Kom op.. Hij is het meeste aanbeden door meisjes..

    uhm nee?

    Ja, door wanhopige 13/14-jarige pubermeisjes met beugeltjes die doen alsof hij hun vriendje is en hysterisch met zijn allen op hem gaan lopen geilen. =]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 18:10 ]


    ars moriendi

    Och, laat hem toch.
    Als hij daar nu gelukkig om wordt..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hush schreef:
    Wat een loser, dan moet ik morgen ook maar even naar Enrique Iglesias bellen of hij nog een gaatje voor me heeft, moet ik ook maar liefdeslessen gaan volgen -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    hij is ook al wat tips gaan vragen aan robert pattinson :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WhiteSmile schreef:
    (...)

    omdat je niet zou verwachten dat dé Justin Bieber liefdeslessen heeft...Kom op.. Hij is het meeste aanbeden door meisjes..

    Dat wil niet zeggen dat ie dan weet hoe hij daarmee om moet gaan.


    -

    Uhm ze zeggen niet dat hij het nodig heeft maar alsnog zodat hij beter met meisjes kan omgaan:P
    en ze = degene die zeggen dat hij een lovecoach heeft

    hahahaha
    egt dom liefdeslessen dan kan hij beter gewoon liefdesadvies vragen aan zijn vrienden dat is minder genant


    I'm so in love

    ik vind het best ehm, Schattig?

    Schattig


    None but ourselves can free our minds.

    SchoenVeter schreef:
    Die gast wordt met de dag zieliger xD




    XDXDXDXDXDXDXDXD

    waarom vind iedereen justin biebers leven zo geweldig?


    I'm a butterfly.

    Spain schreef:
    Whahahaha x'D.


    Hope goes lost but never dies.