• Inderdaad, een topic over Justin Bieber. (krul)
    Ik las dit @ www.she.be, en ik moest spontaan lachen.

    De Canadese tienerster Justin Bieber heeft onlangs de aandacht getrokken in Londen. Hij zette een restaurant op stelten met zijn speels gedrag.

    De 16-jarige 'Baby'-zanger verblijft momenteel in de Britse hoofdstad en besloot het chic restaurant La Porte Des Indes te bezoeken. Bieber maakte echter geen goede indruk in de piepfijne zaak.

    Zo tekende hij onder meer een snor op zijn gezicht en speelde hij met een telebestuurde helikopter.


    Geniaal toch? De pers noemt hem zelfs al 'n baby. (baby)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    hhaahhaha,eigenlijk vind ik dit best wel geniaal.

    Ik wist het!
    :'D


    Olive

    Hahahaha! toen ik de titel zag kon het al niet missen over wie het ging..


    Everything is worse without music.

    Oh god, dat doe je toch niet?

    --
    Blijkbaar wel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    -out- (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Eindelijk komt er iets nuttigs voort uit de pers :"D

    hahahahah! -plat-


    Alleen maar tranen van geluk

    Waarom denken jullie dat 'Baby' tussen quote tekens staat en met een hoofdletter? Van zijn liedje. GOEDZO :D En serieus, iedereen heeft toch wel een kinderachtig gedrag? Though it is kinda funny..

    Jalex schreef:
    Waarom denken jullie dat 'Baby' tussen quote tekens staat en met een hoofdletter? Van zijn liedje. GOEDZO :D En serieus, iedereen heeft toch wel een kinderachtig gedrag? Though it is kinda funny..

    Oooohjaaaa. Omg, hehe. Maar het blijft geniaal, en ik blijf het opvatten als baby. (baby)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik wist wel dat ie niet normaal was ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jalex schreef:
    Waarom denken jullie dat 'Baby' tussen quote tekens staat en met een hoofdletter? Van zijn liedje. GOEDZO :D En serieus, iedereen heeft toch wel een kinderachtig gedrag? Though it is kinda funny..

    Are u kidding me? O_O -Gaat kijken- xd Je hebt gelijk xd -Plat- Maar toch, het blijft geniaal! xd

    Jalex schreef:
    Waarom denken jullie dat 'Baby' tussen quote tekens staat en met een hoofdletter? Van zijn liedje. GOEDZO :D En serieus, iedereen heeft toch wel een kinderachtig gedrag? Though it is kinda funny..


    Maakt niet uit, het blijft geniaal


    Never forget the things that make you smile

    Wat een giller!
    Zo grappig vind ik het nou ook weer niet aangezien ze gewoon een liedje bedoelen :')


    I chill back and I spread peace n love

    ik zie de titel en ik weet gewoon meteen dat het over bieber gaat XD

    geniaal


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het niveau van Q is weer eens laag vandaag (krul)


    -