Nee, want als mensen er vrijwillig hun beroep van willen maken, kun je ze niet tegenhouden want in feite is het niet iets gevaarlijks, schadelijks of raars of zo.
Speaker schreef: Nee, want als mensen er vrijwillig hun beroep van willen maken, kun je ze niet tegenhouden want in feite is het niet iets gevaarlijks, schadelijks of raars of zo.
Nouja, er kunnen wel gekke mensen rondlopen hoor. Prostituees lopen groot gevaar om vermoord te worden, dénk ik dan.
Helemaal niet!
Moest het verboden worden dan heb je perverten die dan jonge meisjes gaan ontvoeren om toch zo maar aan hun trekken te komen maar met een fatale afloop.
Vaak kiezen prostitues voor het vak en ze verdienen er nog aan, HOUDEN vind ik!
I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me
Miyagi schreef: Helemaal niet!
Moest het verboden worden dan heb je perverten die dan jonge meisjes gaan ontvoeren om toch zo maar aan hun trekken te komen maar met een fatale afloop.
Miyagi schreef: Helemaal niet!