• Ya de zoveelste topic alweer. :']

    Sneeuw verpest me week;
    -sinds maandag moet ik met de bus omdat het gewoon heeft gesneeuwd en het is koud. althans ik kom dan elke dag te laat o-o
    -kzou vandaag gaan afspreken met me abv, is er gewoon een sneeuw storm aan de gang =D
    -nu sneeuwt het naar binnen in de zolder, weet niet hoe het kan.
    -en het is koud.

    maar ik houd van de sneeuw dus ik kan niet lang boos blijven =D
    -en ja ik weet het, het is een zinloos topic :)


    They fell in love, didn't they?

    hier is ook een sneeuw stom --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik haat de sneeuw gewoon, daardoor kan ik ook niet met mijn Beste vriendin weg -terwijl het al drie weken van te voren vast stond- T.T
    Ik haat het ook omdat ik áltijd met de bus naar huis moet omdat ik anders gewoon niet thuis raak, en met de sneeuw is de bus veel te druk. -.-

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 11:26 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Er is hier een sneeuwstorm Een vogel knalde bijna tegen mijn raam door de wind :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Strikvraag schreef:
    Ik haat de sneeuw gewoon, daardoor kan ik ook niet met mijn Beste vriendin weg -terwijl het al drie weken van te voren vast stond- T.T
    Ik haat het ook omdat ik áltijd met de bus naar huis moet omdat ik anders gewoon niet thuis raak, en met de sneeuw is de bus veel te druk. -.-

    same here


    They fell in love, didn't they?

    Ja, hier is het ook best heftig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moet elke dag 40 min met de bus naar school. En nu het sneeuwt doe ik dr soms bijna een uur over. Damn you, sneeuw.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hier sneeuwt het helemaal niet (krul)


    -

    DarkSilence schreef:
    Er is hier een sneeuwstorm Een vogel knalde bijna tegen mijn raam door de wind :Y)

    -plat-
    Arme vogel(krul)

    OT: het is gewoon veel te koud als het sneeuwt. Punt. Geef mij maar zomer met de hitte :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ga lekker met de auto naar schoool :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Het sneeuwt hier ook al de hele tijd -___-

    Mee eens, die sneeuw is klote. Ik word gelukkig wel met de auto naar school gebracht ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Let it Snow! =D
    Ach geeft wel een knus gevoel hihi
    hopen dat de wegen beetje berijdbaar zijn ;$ Moet nog naar Makkum vanmiddag..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bij ons ligt er maar heel weinig sneeuw, en er is hier zeker geen sneeuwstorm. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    bij ons sneeuwt het niet, wat jammer is, ik wil dat het gaat sneeuwen. ;$


    Life is a beautiful struggle

    oke er is hier 4 cm sneeuw gevallen in minder dan 1 uur -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor