• Ik weet dat het een paar dagen te vroeg is, maar Sinterklaas is bij mij al langsgekomen (:
    Ik heb Guitar Hero, Wii Party, Skip-bo en een boek gekregen. En ja, daar ben ik heel blij mee (:

    Wat hebben jullie gekregen/gaan jullie nog krijgen?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 11:59 ]


    Never run out of reasons to smile...

    wij hadden lootjes getrokken, waar waar we een klein cadeautje voor 7 euro 50. ik had van mijn zusje een chocoletter, armbandje, lippenglosje en nog een lippenglosje gekregen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Leuk boek, shirt, nieuwe ipod oortjesm nieuwe basketball en.....
    Een Playstation 3:Y):Y)

    Ik vind het heel eerlijk gezegd een beetje verwend als jongeren die al lang niet meer geloven zo ontzettend veel en dure spullen voor sinterklaas krijgen :'D
    Ik heb geld gekregen bij mijn oma. En dat zit ons allemaal nooit helemaal lekker omdat wij een mega grote familie hebben, maar het is gewoon een beetje haar 'ding', en ze kan het zich zeker veroorloven.. En met het spel dat we met de oudere doen had ik een Ali-G dvd box :'D
    En met een sinterklaasspel op scouting, 2 pakketjes van 5 euro:
    - 2 van die vogelpennen
    - Een magneetfotolijstje
    - Een minispaarvarkentje
    - Een minizaklamp met een statiefje (die dingen zijn zoo handig)
    - Een hikebidon (die dingen zijn ook zo handig)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 15:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Amistad schreef:
    De kerstman komt extra bij mij langs omdat sinterklaas mij niks wilt geven =D

    Ik heb een palette gekregen, een kwastenset, een dag en nacht creme, een bioscoopbon, een mediamarktbon en een nieuwe muts.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wij vieren het voor mijn jonge neefjes xD

    Ik heb wel veel dingen gekregen..

    -horloge
    -pantoffels
    -Make-up
    -Een beeld van een engel.
    -een hard waar je kerstkaarten of gewoon kaarten kan instoppen
    -chocolade letter


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Euhm, ik heb een draadloze koptelefoon gekregen :P


    Life is hard and then we die

    Guitar Hero is zo leuk:9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Marshmellow schreef:
    Weet je, als ik dat zo lees vind ik jullie best wel verwend, zeker omdat jullie niet meer geloven in sinterklaas en de leeftijd van sinterklaas al gepasseerd zijn.
    Ik heb ook iets gekregen maar alleszins niet zoiets groot. =)
    Ik heb een pyjama gekregen ^^.


    Ik heb meebetaald en we doen het voor mijn oma, die dement word. Dan komt ze namelijk nog eens haar huis uit. We gourmetten het grootste gedeelte van de avond en krijgen alleen spullen, die we anders toch wel zouden kopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oohh vet (:
    ik heb dark dudes gekregen en make-up ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Bullshit schreef:
    Ik vind het heel eerlijk gezegd een beetje verwend als jongeren die al lang niet meer geloven zo ontzettend veel en dure spullen voor sinterklaas krijgen :'D
    Ik heb geld gekregen bij mijn oma. En dat zit ons allemaal nooit helemaal lekker omdat wij een mega grote familie hebben, maar het is gewoon een beetje haar 'ding', en ze kan het zich zeker veroorloven.. En met het spel dat we met de oudere doen had ik een Ali-G dvd box :'D
    En met een sinterklaasspel op scouting, 2 pakketjes van 5 euro:
    - 2 van die vogelpennen
    - Een magneetfotolijstje
    - Een minispaarvarkentje
    - Een minizaklamp met een statiefje (die dingen zijn zoo handig)
    - Een hikebidon (die dingen zijn ook zo handig)

    Op dat eerste deel: ja, dat kan ik geloven en ik weet het zelf ook wel dat het verwend klinkt.
    Maar wij zijn thuis met 3, dus Guitar Hero & Wii party is eigenlijk voor ons alle drie.Bovendien is het ook een cadeau voor mijn rapport en mijn Kerstmis.
    Dus dan vind ik eerlijk gezegd dat het nog wel meevalt. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Een nieuwe mp3 (had ik zo nodig)
    Cd van Michael Bublé (Yeah!!)
    Glee dvd (echt super!)
    Verder allemaal boeken, dvd's die ik zo niet uit mijn hoofd weet
    En natuurlijk.... Heel veel chocola en verder eten


    What can I do?

    Niks


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse