• Hello there!
    Ik heb dus net kaartjes besteld voor JB in ahoy, 1 rang kaartjes.
    Maar er zijn ook 'goldencircle' kaartjes beschikbaar die ik eigenlijk
    wilde. Maar die kun je nergens bestellen? Ze staan niet op de officiële
    bestelsite, dus ik vind het een beetje vaag. Is rang 1 dan de goldencircle?

    1 Zitplaats Rang 1 Standaard niet beschikbaar
    2 Zitplaats Rang 2 Standaard
    3 Zitplaats Rang 3
    4 Zitplaats Rang 4
    5 Zitplaats Rang 5
    7 Zitplaats Rang 3 - mogelijk beperkt zicht
    8 Zitplaats Rang 4 - mogelijk beperkt zicht

    en dit is een plattegrondje:
    HET IS EEN ZITCONCERT
    http://www.pepetickets.nl/Files/Billeder/Plattegronden/Ahoy/goldcircle/Ahoy-map-nieuw-gold-circle.jpg


    I chill back and I spread peace n love

    toen ik naar tokio hotel in ahoy ging, stonden wij in die cirkel, want we hadden staan plaatsen maar i kwas te klein dus mocht ik in de cirkel staan samen met nikki zodat we het beter zouden zien, en we stonden helemaal vooraan, maaar aangezien jij zitplaatsen hebt.. kan je niet in de golden circle komen. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Affaires schreef:
    Volgensmij gebruiken ze de goldencircle en de staanplaatsen niet.

    Oke. Ik heb ook al gemailt. Bellen lukt niet. Vind het alleen zo raar dat ze zelf wel met het idee GOLDEN CIRCLE komen als die niet gebruikt word.. Maar ok (:


    I chill back and I spread peace n love

    Kingston schreef:
    toen ik naar tokio hotel in ahoy ging, stonden wij in die cirkel, want we hadden staan plaatsen maar i kwas te klein dus mocht ik in de cirkel staan samen met nikki zodat we het beter zouden zien, en we stonden helemaal vooraan, maaar aangezien jij zitplaatsen hebt.. kan je niet in de golden circle komen. ;$

    Ik sta ook altijd in de Golden Circle, maar ik zei in mn beginpost:
    Je kon geen staanplaatsen of Golden Circle kaarten bestellen? Het hoogste
    en duurste kaartje wat je kon bestellen was RANG 1 ZITPLAATS. Die ik dus heb. Ik heb nog nooit bij een concert gezeten dus ik baal gewoon :') Als er staanplaatsen waren had ik die wel gekocht.Ze zeggen dat je GC kaartjes kon bestellen, maar die zijn nergens te vinden. That's my problem.


    I chill back and I spread peace n love

    ByanRutler schreef:
    (...)
    Ik sta ook altijd in de Golden Circle, maar ik zei in mn beginpost:
    Je kon geen staanplaatsen of Golden Circle kaarten bestellen? Het hoogste
    en duurste kaartje wat je kon bestellen was RANG 1 ZITPLAATS. Die ik dus heb. Ik heb nog nooit bij een concert gezeten dus ik baal gewoon :') Als er staanplaatsen waren had ik die wel gekocht.Ze zeggen dat je GC kaartjes kon bestellen, maar die zijn nergens te vinden. That's my problem.


    Volgensmij moest je voor dat bestellen ergens lid zijn ofzo?


    Just try to live life to the fullest

    Affaires schreef:
    (...)

    Volgensmij moest je voor dat bestellen ergens lid zijn ofzo?

    Hmm ja dat zou kunnen. Mogen ze dan ook eerder en duidelijker zeggen :')


    I chill back and I spread peace n love

    Heey.
    Ik ga wel naar het conert op een site die doorglinkt was door Ahoy verkocht ook VIP pakketten en ik heb er 2 te pakken gekregen.
    Met allemaal speciale dingen enzovoort. Maar dan heb je wel kans dat jee ene speciaale Pass hebt en al die mensen die met zo'n pass zitten in een spcieaal vak en die kunnen gehaad worden om justin te zien van dichtbij denk ik. Dit weet ik allemaal niet zeker

    k heb ook kaartjes besteld. Alleen k heb rang 2. Alleen wat je vroeg, k heb geen idee.


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    denk ook niet dat ze dat gebruiken


    I found myself in wonderland