Misschien kunnen we quizlet op youyube promoten!
dan word deze site een stuk populairder!
of we dat al doen(i don't know)
maar het lijkt me wel cool!
- Home
- Forum
- Multimedia
- Quizlet op youtube!
Quizlet op youtube! - Multimedia
-
3 dec 2010 - 22:493 dec 2010 - 22:55
Mwah, het zou wel leuk zijn voor Rutger, maar ik vind het wel gezellig dat er niet heel veel mensen zijn.
it's so empty living behind these castle walls
3 dec 2010 - 22:563 dec 2010 - 22:57Neinnnn, dan komen er van die faalnewbs.
I live for the applause, you will die for it.
3 dec 2010 - 22:57Kikkeli schreef:
hahahah, faalnewbs.
Neinnnn, dan komen er van die faalnewbs.it's so empty living behind these castle walls
3 dec 2010 - 22:58nee. Dan krijg je hier al die nieuwelingen die denken da ze het zijn.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
3 dec 2010 - 22:58Washington schreef:
Mwah, het zou wel leuk zijn voor Rutger, maar ik vind het wel gezellig dat er niet heel veel mensen zijn.your eyes are like stars in the night.
3 dec 2010 - 23:00Nee sorry, dalijk komen er nog mensen die ik ken op. HOLY CRAP NO.
Hope goes lost but never dies.
3 dec 2010 - 23:14Dr zijnhier ok echt weinig mensen ha o-O
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 dec 2010 - 23:153 dec 2010 - 23:17Stripe schreef:
Nee, dank je. Het is prima hoe het is.
i agree, vind het juist fijn dat we niet met 100.000 man op een site zitten...3 dec 2010 - 23:183 dec 2010 - 23:24Mensen moeten maar moeite doen om deze site te vinden, moesten wij ook.
Als ze het zelf zoeken wil dat zeggen dat het mensen zijn met dezelfde interesses, wat betekend dat we sowieso al iets beter overeen komen dan één of andere huppelkut die het zag op youtube en alleen maar idolen en de fans ervan uitschelden...
Savvy?
So no!You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
3 dec 2010 - 23:30Messiah schreef:
Nee sorry, dalijk komen er nog mensen die ik ken op. HOLY CRAP NO.
That would be really, really teribble. ;óóAlleen maar tranen van geluk
4 dec 2010 - 14:01Springfield schreef:
Mensen moeten maar moeite doen om deze site te vinden, moesten wij ook.
Als ze het zelf zoeken wil dat zeggen dat het mensen zijn met dezelfde interesses, wat betekend dat we sowieso al iets beter overeen komen dan één of andere huppelkut die het zag op youtube en alleen maar idolen en de fans ervan uitschelden...
Savvy?
So no!
mee eens'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.
4 dec 2010 - 14:02Nee.
"The farther backward you can look, the farther forward you will see."