• Een gebroken hart is voor iedereen verschrikkelijk.
    Gelukkig is het mij nog niet overkomen.
    Heb je tips voor iemand die geen blauwtje wil lopen of tips om een gebroken hart te vermijden?
    schrijf ze hier op!
    handig voor iedereen met een lovelife!(H)

    Eros schreef:
    niet met mij gaan praten
    want die van mij is zo erg kapot dat ik echt niet weet of ik nog wel verder wil leven


    Ha. Kop op meid! Jij bent zoveel meer dan alleen die gast.
    Je bent mooi & lief =) IK weet dat het nu moeilijk is,Maar je komt er wel overheen hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Got a punch in the face myself.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm... flirten met andere jongens (krul)


    -

    snel een nieuwe vent scoren, dan ben je hem zo vergeten...












    maar dat werkt dus niet...


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Desecrate schreef:
    Lijmen.

    Ha-ha.

    Dat wou ik ook zeggen


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sniper schreef:
    Geef mij maar tips om aan een vriend te komen, ghehehehe.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    nou ik kan je vertellen ik ben al iets van 3x verliefd geworden op een jongen. maar elke keer als ik verliefd word ontloop ik diegene alleen maar ik probeer niet naar hem te kijken en contact te vermijden. En waarom? dat weetk ik zelf ook niet ik denk omdat ik toch zeker weet dat die jongen mij niet leuk vind. Ookal hoop ik het stiekem wel... maar of dat ik nu zo glukkig ben nee! Ik had beter de kans kunnen grijpen en okal vond hij mij niet leuk dan had ik in ieder geval het lef om te zeggen dat ik van hem hield...(huil)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    goed uithuilen als je gedumpt bent en dan fijne dingen gaan doen zoals shoppen en terrasjes doen enzo gewoon alles doen zzodat je hem vergeet
    zo hielp het bij mij nogthans


    Life is short, so carpe f*cking diem!

    Je verdriet en frustratie uiten in gedichten en tekeningen enzo, dat helpt bij mij heel goed. Plus veel chocola :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.