Bullshit schreef:
(...)
Mijn reactie hierop zou puur herhaling van Cloudburst zijn, dus lees die van haar maar eens, verplaats je in de situatie van iemand wiens leven van deze kl*teregering afhangt en durf het dan nog eens te zeggen.
Doe normaal man.
Jezus. Jammer dan als ze doodgaan. Natuurlijk is het erg. Maar als we hier elke vluchteling of illegale onderdak etc. moeten bieden hebben we zelf niets meer. Wil je dat dan? Dat je een zielig teringjong word dat op straat zwerft? Geloof me ik denk dat je dat erger gaat vinden, en ik spreek uit ervaring, want ik heb beide meegemaakt en ik zou liever een paar mensen het land uitgooien dan nog een keer op straat te leven omdat die mensen vreten van ONS geld. Omdat die mensen in ONZE huizen wonen, terwijl ze een eigen land hebben. En ja, dan is dat maar gevaarlijk. Jammer dan, we kennen niet met iedereen rekening houden, meisje. En ik zorg liever dat ik zelf terecht kom, dan dat ik op straat zwerf door van die luie vluchtelingen die van onze centen leven. Want de meesten doen dat! Even ter duidelijkheid, ik zeg niet allemaal, want er zitten goede mensen tussen, en ik ken ze. Maar sommige wil je het liefst eigenhandig stenigen.
Natuurlijk is het erg maar denk ook even aan je eigen toekomst.
[ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:30 ]
We'll still love each other, forever and always. <3