• Ja, mijn opdracht voor een schrijfwedstrijd. Ik weet precies wat ik wil schrijven, maar het komt er niet uit. Elke zin die ik typ vind ik niet goed genoeg, of zelfs vreselijk.
    Terwijl ik meestal als ik begin met schrijven, alles in één keer achter elkaar op papier krijg. Maar nu loop ik de hele tijd vast, en het lukt me echt niet om verder te komen.
    Het is nogal een gevoelig onderwerp, en het gaat over een ex-vriend van me. Ergens wil ik het heel graag schrijven, maar aan de andere kant voel ik me ook schuldig, omdat hij niet weet dat ik dat allemaal over hem wil schrijven. Bovendien zou hij heel boos worden als hij wist dat ik dat deed. Maar toch wil ik er mijn gevoelens in kwijt, omdat het zoveel voor me betekend heeft, en dat eigenlijk nog steeds zo is. Nu weet ik niet meer of ik het nu wel, of juist niet moet gaan schrijven.
    Wat zouden jullie doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wachten, douchen, slapen, muziek luisteren, tv kijken, iets doen waar je inpiratie van krijgt. Er nog eens goed over nadenken, over de woorden enzo (:

    Ik zou nu opschrijven wat in je opkomt, niks verwijderen, gewoon schrijven. Als je alles hebt geschreven, wat je wilde schrijven, het aan de kant leggen en iets anders gaan doen. En dan morgen opnieuw erna kijken en dan dingen veranderen.


    Think before you act.

    Schrijf een paar steekwoorden op en ga daar een verhaal bij maken... maybe [?]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    UNCOMMON schreef:
    Wachten, douchen, slapen, muziek luisteren, tv kijken, iets doen waar je inpiratie van krijgt. Er nog eens goed over nadenken, over de woorden enzo (:

    ik weet het ook niet


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,