Waarom staat er in hemelsnaam nu bij elke chapter;'Print deze chapter'?
Hier ben ik in ieder geval niet blij mee. Ik weet niet hoe het met jullie zit. Kun je dit ook uitschakelen of iets dergelijks?
Poseidon schreef:
(...) Je hoeft niet zo agressief over te komen, maar als je dit in je beginpost had gezet was het voor ons ook al een stuk duidelijker dan ons zo aanvallend te reageren..
Poseidon schreef:
(...) Je hoeft niet zo agressief over te komen, maar als je dit in je beginpost had gezet was het voor ons ook al een stuk duidelijker dan ons zo aanvallend te reageren..
Duidelijk geval van verkeerde interpretatie. Daarnaast zijn de redenen toch overduidelijk waarom ik het er niet mee eens ben, dat het niet eens uitgelegd hóeft te worden? Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want dat is nergens voor nodig.
Stripe schreef:
(...)
Duidelijk geval van verkeerde interpretatie. Daarnaast zijn de redenen toch overduidelijk waarom ik het er niet mee eens ben, dat het niet eens uitgelegd hóeft te worden? Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want dat is nergens voor nodig.
Hmm, tbh: zo overduidelijk vond ik de reden niet. Ik had in eerste instantie niet eens door waar het je om ging, waar ik kennelijk niet de enige mee was. Misschien toch maar in je begin post zetten om verdere misverstanden te voorkomen?
TakeMeHome schreef:
(...)
Ah, dat is al een stuk duidelijker. Ik zou zeggen: stuur een suggestie naar Rutger, met daarin dat je zelf zou willen beslissen of je verhaal mag worden uitgeprint of niet.
Idem.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Stripe schreef:
Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?
Dat klopt, maar als je het op Q zet kan iedereen het sowieso kopieëren en plakken in word, en dan alsnog uitprinten. Dus eigenlijk is er niet veel verschil, toch?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Stripe schreef:
Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?
Als dat er niet zou staan kopieren ze het toch gewoon en printen het dan ?
Ik ben het wel met je eens,
maar als mensen het willen uitprinten valt dat toch niet echt tegen te houden,
dat wil niet zeggen dat Q het diegene nog makkelijker moet maken, door zo'n icoontje te maken. : )
You were much more muchier, you've lost your muchness.