• Duss...
    Het verhaal zit zo vorig jaar op de GWP (een 4daagse uitstap met school) had ik het aangevraagd met mn beste vriend . Hj wist namelijk wel al 1 maand ofzo dat ik op hem was , en dat stoorde hem niet . Toen ik het aanvroeg zei hij eerst ik weet het niet en daarna de dag dat we naar huis gingen zei hij neeen ik was er echt kapot van maar nu effe terug back to the point . Nu is die verliefdheid bij mij zo goed als over , maar mijn vriendinnen zeggen dat hij op mij is :
    1 Telkens als ik hem zie op school lacht hij eens naar mij en blijft me aanstaren
    2 in de speeltijd als ik langs loop gaat hij bij zijn vrienden weg om bij mij te lopen
    3 als er iemand ons er mee plaagd dor te zeggen van ooo koppel of A + K negeert hij het kompleet maar kijkt de hele tijd naar de grond
    4 op een feest van een goede vriend van mij en hem , bekogelde hij me continu met popcorn en zat me continu ook te plagen

    Mijn vraag is nu heeft hij gevoelens voor mij of niet ?
    Mijn vriendinnen zeggen van wel
    Maar volgens mij komen we gewoon goed overeen ...
    :X


    Kga er maandag met hem over praatten iedereen bedankt voor het advies :)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 20:15 ]


    You make my life perfect ! <3

    ik kan niet in zijn hoofd kijken (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik denk dat dat wel obvious is. Maar ik denk dat je het alleen te weten komt door het te vragen :'D Succes!


    Hope goes lost but never dies.

    Als hij echt een goede vriend van je is, kan je er toch gewoon over praten? Natuurlijk geen al te directe aanpak.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het kan zo lijken.
    Kijk, deze vragen vind ik om eerlijk te zijn niet al te snugger. Dingen kunnen lijken, maar alleen hij kan het weten.
    So go and talk with him. Want zoals Cloudburst zei; Als jullie echte vrienden zijn kan je er misschien even over praten waarom hij plots zo 'verdacht' doet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het moet niet persé iets betekenen hoor.
    Popcorn gevechten zijn gewoon leuk =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je ne sais pas.


    None but ourselves can free our minds.