• Ik moet voor aanstaande woensdag een spreekbeurt houden van 4minuten, maar ik heb geen idee waar ik het over moet houden...
    Het mag niet bijvoorbeeld over konijnen ofso gaan weet je wel. Bijvoorbeeld aids, kanker, etc. Die zijn dus al geweest. Ik heb opgegeven dat ik het over turnen zou doen, en dan de geschiedenis enso. Maar ik denk dat mensen dat zooo saai vinden omdat alleen ik het leuk vind eigenlijk... Weet iemand misschien een onderwerp voor 4 minuten? :D:D:D Pliees (A).

    bedankt,
    xxx


    You don't have to change.

    Je begint wel een beetje laat.

    Ik heb het eens over de olympische spelen gedaan. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    4 minuten? Dat is niet erg lang.
    Ik zou iets intellectueel nemen, dat komt altijd goed over bij de leerkrachten. Bespreek bijvoorbeeld de Spaanse burgeroorlog, genetische modificatie, voorhechtenis of racisme.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Idd, je begint echt te laat. Ik heb net mijn sector werkstuk af over onvruchtbaarheid. Kun je een goed werkstuk over maken, en genoeg over vertellen in vier minuten (:


    Everything is worse without music.

    Indd, ik over de Olympische spelen vróeger. x']
    En over een paar weken moeten we een presenatie houden voor engels, in het engels over een land. Dan doe ik Ghana.
    Dat kan je ook doen, een leuk land uitkiezen en erover vertellen.
    Ik persoonlijk vind dat altijd wel intressant. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Doe gewoon iets dat je intreseert,wat maakt het uit dat de rest het niks vind,het is maar 4 min.
    Wat een leven...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    3D schreef:
    Je begint wel een beetje laat.

    Ik heb het eens over de olympische spelen gedaan. :'D

    Laat beginnen? Het duurt maar 4 minuten, dat is ongeveer één A4-tje lang, dat is makkelijk te doen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhm.,,,
    Doe het over iets wat je leuk vind,
    Misschien bespeel je een instrument?


    Food.

    dat is echt te laat begonnen, maargoed.
    doe het over iets interressants, over hippocratus ofzo.
    dat valt goed bij leraren


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Doe iets randoms, like bananen, cola. Dat slaat meestal meer aan dan sporten (:

    ~ depressie
    ~ het helal
    ~ olympische spelen
    ~ een stoornis
    ~ anorexia
    ~ slavernij
    ~ verslavingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    ontstaan van de rockmuziek. Would be my choice.


    ars moriendi

    Romances schreef:
    (...)
    Laat beginnen? Het duurt maar 4 minuten, dat is ongeveer één A4-tje lang, dat is makkelijk te doen :Y)


    Dat is inderdaad niet lang nee, maar ik heb veel oefentijd nodig. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tienerzwangerschappen.
    Uithuwelijken.
    De Berlijnse Muur.
    Het Vrijheidsbeeld.
    Anorexia.
    Rare angsten.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 17:38 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoek iets op waar bijna niemand iets over weet(nerd) Bijvoorbeeld 1 of andere ziekte ofzo :')
    Ik ken ook iemand die het over proefdieren e.d. deed en dat heeft een hele ingewikkelde naam. Begint ze te vertellen dat ze het over proefdieren doet met die ingewikkelde naam om dan te zeggen dat het over proefdieren gaat in haar uitleg x'D Dat is overigens wel erg leuk, want dan kan je ook je eigen mening erin verwikkelen :')


    To live would be an awfully big adventure

    uhhh het heelal :'D ik ben niet goed in onderwerpen bedenkenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor