• Ik heb weer eens met mezelf in de knoop gezeten en heb daaruit geleerd dat ik Q absoluut niet los kan laten en ik een stortvloed aan verhalen ga lanseren -wbw-

    Nu, zoals jullie al wel zouden kunnen verwachten worden dit alleen maar HP en voetbalverhalen.
    Om eventjes op een rijtje te zetten:
    'FC Cataluña' & 'Madebychicks.com' staan op inactief zodat ik in alle rust een stuk of vijftig hoofdstukken kan schrijven en dan de stories online kan zetten. ;]

    Nu heb ik jullie hulp hard nodig want mijn hoofd zit vol ideeën voor nieuwe verhalen maar ik wil aan elke voetballer , maximum 2 stories werken. Daarom moeten jullie eventjes vertellen over welke voetballers jullie graag nog een verhaal willen.

    Eventjes een overzichtje over welke voetballers ik al een verhaal schrijf:
    Cesc Fàbregas: Nerds need love too | Link
    Cristiano Ronaldo: FIFA WORLD CUP 2010 | Link
    Xabi Alonso: Shooting Star | Inactief
    Fernando Torres: You'll never walk alone | Link
    Bojan Krkic: Lost in Barcelona | Inactief
    Gerard Piqué: Close to Heaven | Link
    Sergio Ramos: Flicka | Link
    Tell me over welke voetballer(s) jij wil dat ik nog eens een verhaal schrijf.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:11 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik stem voor Leo Messi! (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik stem voor ehm... David Villa. :Y)


    Everything is worse without music.

    Ik wist niet dat je een Bojan verhaal had? Ik ga lezen :9~
    Oh en..
    Doe ook maar Leo Messi (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ricardo, hahahahah :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O hij staat inactief :(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Van der Wiel? :9~

    Waarom staat Krkic offline?
    Oh, en ik vind dat je een Aaron Ramsey verhaal moet maken. ('A)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 16:59 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dirk Kuyt
    Fernando Muslera

    maar voetbalverhalen ontstaan zeker alleen uit 'knappe' spelers? Hier op quizlet over het algemeen in ieder geval.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Dirk Kuyt
    Fernando Muslera

    maar voetbalverhalen ontstaan zeker alleen uit 'knappe' spelers? Hier op quizlet over het algemeen in ieder geval.

    ik begrijp je niet. Ik schrijf over de voetballers die ik leuk vind. Ik schrijf over Xabi Alonso. Maar ik heb nog geen verhaal speciaal over hem gelezen hoor. Het maakt toch niet uit dat iedereen Alonso misschien lelijk vind. Dat wil niet zeggen dat ik juist geen verhaal over hem ga schrijven omdat "ik anders maar weinig lezers heb omdat niemand Alonso hot vindt"
    ik begrijp echt niet wat je bedoelt (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    ik begrijp je niet. Ik schrijf over de voetballers die ik leuk vind. Ik schrijf over Xabi Alonso. Maar ik heb nog geen verhaal speciaal over hem gelezen hoor. Het maakt toch niet uit dat iedereen Alonso misschien lelijk vind. Dat wil niet zeggen dat ik juist geen verhaal over hem ga schrijven omdat "ik anders maar weinig lezers heb omdat niemand Alonso hot vindt"
    ik begrijp echt niet wat je bedoelt (:

    Ik heb het oko niet specifiek over jou, maar meer over de mentaliteit hier op Quizlet. 80% van de verhalen over voetballers gaan ofwel over Ronaldo (die iedereen zo'n God schijnt te vinden), ofwel over Torres etc etc. En als het niet over voetballers gaat, gaat het wel weer over een of andere 'hunk' van twilight.
    Ik vind dat gewoon zo oppervlakkig. Maar nogmaals, hiermee val ik jou niet aan, maar heb ik het gewoon over het algemeen hier op Q.

    Enja, ik heb nu ook een kuthumeur, maar dat had je misschien al gemerkt =]


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Ik heb het oko niet specifiek over jou, maar meer over de mentaliteit hier op Quizlet. 80% van de verhalen over voetballers gaan ofwel over Ronaldo (die iedereen zo'n God schijnt te vinden), ofwel over Torres etc etc. En als het niet over voetballers gaat, gaat het wel weer over een of andere 'hunk' van twilight.
    Ik vind dat gewoon zo oppervlakkig. Maar nogmaals, hiermee val ik jou niet aan, maar heb ik het gewoon over het algemeen hier op Q.

    Enja, ik heb nu ook een kuthumeur, maar dat had je misschien al gemerkt =]


    Haha, dat idee heb ik soms ook wel een beetje. Maar soms zitten er goede verhalen tussen en daar doe ik het dan voor.

    OT: Sergio Ramos of Leo Messi -speciaal voor Amber (krul)- of doe Xavi?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 17:47 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sergio Ramos staat tussen de 'te-verwachten' stories (:
    Nog suggesties?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 12:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Messi. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    David Villa ofcourse :Y)

    Bojan Jokic of Zlatan Ljubijankic (krul)


    all I want is the taste that your lips allow