• Na een hele maand er aan teh hebben gewerkt is het helemaal af
    het glitz magazine :'D
    hoop dat jullie het wat vinden :''D


    cover
    pagina 1
    pagina 2
    pagina 3
    pagina 4
    pagina 5
    pagina 6
    pagina 7
    pagina 8
    pagina 9
    pagina 10
    pagina 11
    pagina 12
    pagina 13
    pagina 14
    pagina 15
    pagina 16
    pagina 17
    pagina 18
    pagina 19
    pagina 20
    pagina 21
    pagina 22
    pagina23




    het beta reader intervieuw moet ik ern og bij zetten (krul)


    =

    Als je het bestand in PNG opslaat ziet het er veel netter uit want nu is het een beetje wazig, is alleen een tip (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    Als je het bestand in PNG opslaat ziet het er veel netter uit want nu is het een beetje wazig, is alleen een tip (:


    wat is png? :''3


    =

    EstrellaVida schreef:
    Mensjes, dit is haar eerste nummer, ze meot eventjes wat inkomen! Kleine spelfoutjes als neit=niet enzovoorts. Ik vind het idee heel erg leuk maar ik stel voor dat je altijd je eigen teksten door leest op foutjes of onduidelijkheden, maar ik vind het echt heel leuk *kuch* vooral pagina 2 *kuch*


    Kleine spelfoutjes?
    Nee sorry. der in plaats van haar vind ik toch wel drastisch en als je zoiets wilt doen als dit, moet je toch behoorlijk Nederlands kunnen.
    Maar die fouten vallen jou niet op omdat jij ze ook maakt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    EstrellaVida schreef:
    Iedereen klik Pagina 2
    -Trotsheid- Damn ik vind m cuwl!


    (Be)lieve in (you)rself

    Poseidon schreef:
    Ik zit zelf bij een schoolmagazine en ik wil je dan ook op wat dingen corrigeren:
    Gebruik nóóóit meerdere kleuren lettertype/ lettertypes of emoticons in een artikel. Áls je kleuren overzichtelijk wilt gebruiken, kies dan nooit kleuren die vloeken met elkaar. Kies een duidelijk lettertype zonder gekke kleurtjes bijvoorbeeld Arial of Shruti. Als je een interview erin plaatst geef dan duidelijk aan welke het tijdschrift is en welke degene die geinterviewd wordt. Kies ook daar een neutraal lettertype, aparte kleur voor vraag en antwoord kán eventueel wel als het maar geen kermis wordt! Ga nooit plaatjes en tekst overlappen, dat geeft een slordige indruk en dus raak je lezers kwijt. Ga nooit zomaar tekenen in een artikel, komt ook slordig over.
    kortom:
    1. Een neutrale kleur die de hoofdkleur is van het hele tijdschrift.
    2. Géén emoticons, rare lettertypes of felle kleurtjes die niet matchen.
    3. Overlappen en spelfouten zijn écht not-done.
    4. Kies een hoofdthema voor heel het tijdschrift.
    5. Zet alle mode-pagina's niet door elkaar maar netjes gesorteerd.
    6. Vermijd zo veel mogelijk kaders om teksten, dat is ook echt not-done en chaotisch!


    Precies!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    iMoan schreef:
    (...)

    Kleine spelfoutjes?
    Nee sorry. der in plaats van haar vind ik toch wel drastisch en als je zoiets wilt doen als dit, moet je toch behoorlijk Nederlands kunnen.
    Maar die fouten vallen jou niet op omdat jij ze ook maakt.

    Ze vallen weldegelijk op bij mij! Juist omdat ik ze ook maak! Ik heb ook heel vaak dat ik neit in plaats van niet schrijf, en amar ipv maar. En mij valt dat meteen op! Anders stonden mijn stories er vol mee!

    iMoan schreef:
    (...)

    Kleine spelfoutjes?
    Nee sorry. der in plaats van haar vind ik toch wel drastisch en als je zoiets wilt doen als dit, moet je toch behoorlijk Nederlands kunnen.
    Maar die fouten vallen jou niet op omdat jij ze ook maakt.


    srry maari kschiet soms uit bij het typen omdat ik te snel type en nooit heb leren blind typen.


    =

    Poseidon schreef:
    (...)
    Als je in officieel uitgegeven tijdschriften kijkt zie je vaak dat bijvoorbeeld het tijdschrift zelf (degene die de vragen stelt dus) vet gedrukt staat of in een andere kleur (bijvoorbeeld blauw) en degene die antwoord geeft, meestal celeb, gewoon in een neutraal lettertype en een neutrale kleur. Snap je?

    Oh zo, ja ik snap m :Y)

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    wat is png? :''3


    PNG is een bestandstype als je het opslaat staat er normaal JPEG,
    dan moet je eerst hem opslaan als PNG en daarna opnieuw als JPEG anders kan je hem niet op Quizlet zelf zetten. (:
    Voorderest vind ik het echt heel leuk gedaan !


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.