• Na een hele maand er aan teh hebben gewerkt is het helemaal af
    het glitz magazine :'D
    hoop dat jullie het wat vinden :''D


    cover
    pagina 1
    pagina 2
    pagina 3
    pagina 4
    pagina 5
    pagina 6
    pagina 7
    pagina 8
    pagina 9
    pagina 10
    pagina 11
    pagina 12
    pagina 13
    pagina 14
    pagina 15
    pagina 16
    pagina 17
    pagina 18
    pagina 19
    pagina 20
    pagina 21
    pagina 22
    pagina23




    het beta reader intervieuw moet ik ern og bij zetten (krul)


    =

    Meer Q!!!

    Genius schreef:
    Ik vind persoonlijk dat je echt geen emoticons moet gebruiken. Dat hoort niet thuis in een tijdschrift :')

    Ya think? Stiekem ben ik het er best oneens, je komt ze op de gekste plaatsen soms tegen ^^

    EstrellaVida schreef:
    Mensjes, dit is haar eerste nummer, ze meot eventjes wat inkomen! Kleine spelfoutjes als neit=niet enzovoorts. Ik vind het idee heel erg leuk maar ik stel voor dat je altijd je eigen teksten door leest op foutjes of onduidelijkheden, maar ik vind het echt heel leuk *kuch* vooral pagina 2 *kuch*


    Lieve schat,
    Ik heb het interview wel ingevuld he.^^.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ik vind persoonlijk dat je echt geen emoticons moet gebruiken. Dat hoort niet thuis in een tijdschrift :')




    bedoel je dit: :')
    Dat wist ik niet (cat)


    =

    LostDonut schreef:
    Meer Q!!!



    ik weet net zo veel the vertellen over Q [tenzij jij iets weet]
    het artiekel over make-up komt wel van quizlet van een van mijn polls :']


    =

    mine schreef:
    (...)

    Lieve schat,
    Ik heb het interview wel ingevuld he.^^.

    ik know, maar ik bedoelde die kleine foutjes zitten verspreid over het hele tijdschrift.

    Oke ik heb m nu helenmaal gelezen, ehm ik neem aan dat je dit helenmaal alleen doet. Dat is best een hele hoop werk. Je zou af en toe iemand hier van Q kunnen vragen of hij/zij iets voor je wilt doen. Bv hun favoriete accessoire willen uit zoeken, er een foto van maken de winkel en de prijs er bij te zetten. Dan krijgt je magazine een hele internationale look!
    Er staat ook veel mode in, een beetje te veel. Dat wel, maar het is ook moeilijk alles over Q te doen. Ik heb hier nog wel wat ideetjes;
    -Topic van de maand
    -User interview; intervieuws met de meest veelzeidige users
    -Quizlets most wanthed items, vraag rond wat hun favoriets hebbedingetje is, en van dat ding bv een sleutelhanger dan ga je naar winkels en zoek je de leukste uit en die zet je er in!
    Kortom probeer de lezers er zo veel mogelijk bij te betrekken!
    Voor de rest ik vind het eerlijk waar heel erg leuk. Laat je me het weten als nummer 2 er is?

    EstrellaVida schreef:
    Oke ik heb m nu helenmaal gelezen, ehm ik neem aan dat je dit helenmaal alleen doet. Dat is best een hele hoop werk. Je zou af en toe iemand hier van Q kunnen vragen of hij/zij iets voor je wilt doen. Bv hun favoriete accessoire willen uit zoeken, er een foto van maken de winkel en de prijs er bij te zetten. Dan krijgt je magazine een hele internationale look!
    Er staat ook veel mode in, een beetje te veel. Dat wel, maar het is ook moeilijk alles over Q te doen. Ik heb hier nog wel wat ideetjes;
    -Topic van de maand
    -User interview; intervieuws met de meest veelzeidige users
    -Quizlets most wanthed items, vraag rond wat hun favoriets hebbedingetje is, en van dat ding bv een sleutelhanger dan ga je naar winkels en zoek je de leukste uit en die zet je er in!
    Kortom probeer de lezers er zo veel mogelijk bij te betrekken!
    Voor de rest ik vind het eerlijk waar heel erg leuk. Laat je me het weten als nummer 2 er is?



    dat heb ik gedaan met make-up artikelen :''3
    met polls =D
    dat user intervieuw wilde ik ook doen maar dat haalde ik net niet.


    =

    Het is leuk!x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leuk voor een eerste nummer, maar alsnog vind ik dat je er te veel emoticons tussen gepropt hebt en teveel spel/interpunctie-fouten hebt gemaakt. Dat moet je echt beter nakijken.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    dat heb ik gedaan met make-up artikelen :''3
    met polls =D
    dat user intervieuw wilde ik ook doen maar dat haalde ik net niet.

    Ah 8D
    Ik vind het in ieder geval een heel leuk tijdschrift 8D

    Ik zit zelf bij een schoolmagazine en ik wil je dan ook op wat dingen corrigeren:
    Gebruik nóóóit meerdere kleuren lettertype/ lettertypes of emoticons in een artikel. Áls je kleuren overzichtelijk wilt gebruiken, kies dan nooit kleuren die vloeken met elkaar. Kies een duidelijk lettertype zonder gekke kleurtjes bijvoorbeeld Arial of Shruti. Als je een interview erin plaatst geef dan duidelijk aan welke het tijdschrift is en welke degene die geinterviewd wordt. Kies ook daar een neutraal lettertype, aparte kleur voor vraag en antwoord kán eventueel wel als het maar geen kermis wordt! Ga nooit plaatjes en tekst overlappen, dat geeft een slordige indruk en dus raak je lezers kwijt. Ga nooit zomaar tekenen in een artikel, komt ook slordig over.
    kortom:
    1. Een neutrale kleur die de hoofdkleur is van het hele tijdschrift.
    2. Géén emoticons, rare lettertypes of felle kleurtjes die niet matchen.
    3. Overlappen en spelfouten zijn écht not-done.
    4. Kies een hoofdthema voor heel het tijdschrift.
    5. Zet alle mode-pagina's niet door elkaar maar netjes gesorteerd.
    6. Vermijd zo veel mogelijk kaders om teksten, dat is ook echt not-done en chaotisch!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 16:56 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Sorry, het spreekt me niet aan.. ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Poseidon schreef:
    Ik zit zelf bij een schoolmagazine en ik wil je dan ook op wat dingen corrigeren:
    Gebruik nóóóit meerdere kleuren lettertype/ lettertypes of emoticons in een artikel. Áls je kleuren overzichtelijk wilt gebruiken, kies dan nooit kleuren die vloeken met elkaar. Kies een duidelijk lettertype zonder gekke kleurtjes bijvoorbeeld Arial of Shruti. Als je een interview erin plaatst geef dan duidelijk aan welke het tijdschrift is en welke degene die geinterviewd wordt. Kies ook daar een neutraal lettertype, aparte kleur voor vraag en antwoord kán eventueel wel als het maar geen kermis wordt! Ga nooit plaatjes en tekst overlappen, dat geeft een slordige indruk en dus raak je lezers kwijt. Ga nooit zomaar tekenen in een artikel, komt ook slordig over.
    kortom:
    1. Een neutrale kleur die de hoofdkleur is van het hele tijdschrift.2. Géén emoticons, rare lettertypes of felle kleurtjes die niet matchen.
    3. Overlappen en spelfouten zijn écht not-done.
    4. Kies een hoofdthema voor heel het tijdschrift.
    5. Zet alle mode-pagina's niet door elkaar maar netjes gesorteerd.
    6. Vermijd zo veel mogelijk kaders om teksten, dat is ook echt not-done en chaotisch!

    Ik ben het helenmaal met je eens maar dat zinnetje wat ik nu dikgedrukt heb gezet kan ik niet helenmaal volgen ;x

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik ben het helenmaal met je eens maar dat zinnetje wat ik nu dikgedrukt heb gezet kan ik niet helenmaal volgen ;x

    Als je in officieel uitgegeven tijdschriften kijkt zie je vaak dat bijvoorbeeld het tijdschrift zelf (degene die de vragen stelt dus) vet gedrukt staat of in een andere kleur (bijvoorbeeld blauw) en degene die antwoord geeft, meestal celeb, gewoon in een neutraal lettertype en een neutrale kleur. Snap je?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 17:00 ]


    your eyes are like stars in the night.