• Ik ontmoet al een tijdje elke vrijdag dezelfde jongen in de bus. Ik weet niet waarom maar hij valt me gewoon zo op! De bus waar we altijd inzitten is altijd propvol en hij stapt later in dan mij dus ik zit nooit in de buurt:( Ik kan de hele reis wel naar hem kijken en ik merk dat we vaak een soort kat en muis spelletje hebben door elkaar om de beurt aan te kijken zegmaar. Ik zou dolgraag iets tegen hem zeggen maar ik roep dus al mijn hele leven dat ik niet in dat soort onzindingen geloof zoals een jongen leuk vinden die je niet kent. Nu gebeurt het toch en ik heb geeeeeen idee hoe ik een gesprek kan beginnen! Wie weet er goede tips?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Iets vragen als: "Hey ik zie jou ook vaak in deze bus! Waar ga jij eigenlijk heen?"



    Ik heb hetzelfde gehad. Gewoon over je angst heenzetten en kijken wat er gebeurd ;)


    ars moriendi

    Jaa die zin heb ik ook in me hoofd. Nouja hij lijkt erop. Ik zou zeggen "Ik zie je vaker in deze bus, dus ik dacht, laat ik eens een praatje maken."

    Maar denk je niet dat hij dat raar zou vinden? Ik bedoel, ik irriteer me vaak genoeg aan oude mensen die tegen me aan gaan lullen in de bus. Is dit niet hetzelfde?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    gewoon een praatje maken
    iemand die net zo oud is als jijzelf ongeveer irriteert meestal toch sowiezo niet zo als oude mensen

    het kan ook dat hij een negatieve reactie geeft, maar aks je niks doet kom je er nooit achter! suc6(Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Gewoon doen, wat heb je te verliezen? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Gooi een appel naar zijn hoofd als hij niet kijkt, en ga dan vragen of je hem terug mag; met het excuus dat dat ding vleugeltjes kreeg en uit je hand vloog. :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    @Pointless: Dat is geniaalxD Heb je het ooit zelf uitgeprobeert? Als dat niet werkt weet ik het ook niet meerxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    hahaha, inderdaad, zoals de rest zegt.
    Het komt vast goed _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jammer dat die bus altijd propvol is; ik heb een vriendinnetje gemaakt dat ik alleen in de bus spreek maar het is altijd zó gezellig! Uhm, het wordt een beetje moeilijk om met hem te praten als de bus helemaal vol zit met mensen. Als het ooit wat rustiger is, zou ik gewoon naast 'm gaan zitten. -aa-


    It's time to be happy again.

    Hoi? Hoe gaat het? Hoe heet jij? En,,moet je ver met de bus? Waar zit je op school? ...?
    Gewoon,een paar vragen,de rest komt wel :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    'Hoi.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    'Hoi.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elements schreef:
    @Pointless: Dat is geniaalxD Heb je het ooit zelf uitgeprobeert? Als dat niet werkt weet ik het ook niet meerxD


    Ja, bij iemand die ik niet mag, en die werd toen boos. :x


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Sorry ik ben geen liefdes exper ik vind iemand uit mijn klas leuk er daar durf ik niet een iets tegen te zeggen:S maar misschien moet je beginnen met je lichaamstaal als je laat merken dat je hem leuk vind zie je vanzelf of het van 2 kanten komt!


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    ABrokenHeart schreef:
    Sorry ik ben geen liefdes exper ik vind iemand uit mijn klas leuk er daar durf ik niet een iets tegen te zeggen:S maar misschien moet je beginnen met je lichaamstaal als je laat merken dat je hem leuk vind zie je vanzelf of het van 2 kanten komt!

    zo kwam ik er achter dat iemand op me verliefd was:S


    Shoganai i ne~