• Ik maakte net een topic dat ik naar mijn opa in Gouda ga. Ik ga dus alleen, maar mijn moeder belde net met mijn nicht die bij hem was geweest vandaag en die zei dat hij morgen misschien niet eens meer haalt, zo slecht gaat het. Nu heb ik dus kans om hem morgen overleden aan te treffen. Maar hij kan er net zo goed nog zijn, dus ik vind het best wel eng om te gaan.
    Mja, het is zijn tijd nu ook wel. Al 3 jaar ligt hij constant op sterven, dan gaat het ineens weer goed en dan weer slecht. Zijn hart werkt amper, hij heeft COPD en astma en nog een longontsteking op het moment, zijn benen zijn supergevoelig en houden te veel vocht vast. Nu zijn ze ook nog eens ontstoken... Hij had net weer een shot prednison (ontstekingsremmende cortico) gehad maar daardoor gaat hij weer meer vocht vasthouden. Hij heeft ook reuma en diabetes. Hij heeft al 2 soorten kanker overwonnen en hij is 84.
    Ik ga hem wel missen. Mijn andere opa is vorig jaar ook al heel plotseling overleden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 21:50 ]


    Your make-up is terrible

    Awww, sterkte d'r mee Nik (: Ik hoop dat 't morgen meevalt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sterkte (flower)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Omg =O ik heb respect voor je opa dat hij nou nog leeft =O

    Trouwens wat is COPD? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Omg =O ik heb respect voor je opa dat hij nou nog leeft =O

    Trouwens wat is COPD? :$


    Net zoiets als astma, alleen krijg je het vooral van roken.


    Your make-up is terrible

    OMG ik dacht dat mijn opa alles overleefde 0.0 die van jouw veel meer! echt veel sterkte ik hoop dat het morgen niet zoo erg is(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sterkte *knuffel*


    dream, dare, fly!

    Amistad schreef:
    Omg =O ik heb respect voor je opa dat hij nou nog leeft =O

    Trouwens wat is COPD? :$

    Chronische aandoening aan de luchtwegen, I zhink.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Damn, ik zat hier echt met een medelevende blik te lezen. 't Is zo erg!
    Sterkte hoor! Ik weet hoe het voelt om een grootouder te verliezen want na 7 jaar mis ik oma nog steeds als zot.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oh. Dat moet hard zijn.
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oh , wat erg voor jou en je opa! Sterkte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Amistad schreef:
    Omg =O ik heb respect voor je opa dat hij nou nog leeft =O

    Trouwens wat is COPD? :$

    Chronic Obstructive Pulmonary Disease

    Een chronisch obstructieve longziekte. Onder COPD vallen chronische bronchitis en chronische longemfyseem. Het houdt dus in dat er continu een moeilijke ademhaling plaatsvindt, doordat er een opstopping is in de luchtwegen/longen.

    Ontopic:

    Heel veel sterkte! Ook al kan ik jou verder niet helpen, maar het is de tijd voor je opa wanneer hij weggaat.
    Ik vind het sowieso een sterke man, zoals ik uit je verhaal kan lezen wat hij allemaal wel niet heeft meegemaakt en daar mag je super trots op zijn! (flower)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Heel erg bedankt iedereen <3


    Your make-up is terrible

    Wat een rotnieuws zeg!
    Heel veel sterkte morgen, ik hoop voor je dat je op een goede manier afscheid kunt nemen.
    (K)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 22:25 ]

    Aah sterkte


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lieve niksel! Heeel veel sterkte! En ik vind het heel goed van je dat je toch morgen naar je opa gaat. Als hij dan binnenkort helaas overlijd, hebje hem toch nog gezien.