• Enkele dagen keek ik bij het nieuws gedeelte en zag dat iemand weer eens hele oude topics uit het jaar nul omhoog geschopt heeft, wat vet irritant is én verwarrend.
    Nu weet ik niet of dit mogelijk is, maar kan er misschien niet iets komen wat topics na enige tijd automatisch verwijderd? Zo blijft de boel ook overzichtelijker.

    Agree vet irritant_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm.. Ik weet niet. Ik zoek soms nog wel eens oude topics op als ik een keer iets vergeten ben ofzo :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Volgens mij zijn er al zulke suggeties gedaan? Ik ben het er in ieder geval alweer mee eens (:

    Nee, topics worden niet verwijderd :'D En ik zoek nog geregeld eens iets op in oude topics :') Een slotje erop zou eventueel nog wel kunnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nein mann!
    niet doen (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    jah,,miss een slotje,maar ik vind het meestal wel leuk om nog eens oude topics door te lezen dus verwijderen zou ik niet doen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee. Alleen degenen met een slotje?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind slotjes wel een goed idee, kan je het wel doorlezen maar niet op reageren.


    Your make-up is terrible

    Villain schreef:
    Nee, topics worden niet verwijderd :'D En ik zoek nog geregeld eens iets op in oude topics :') Een slotje erop zou eventueel nog wel kunnen.


    Dat vind ik ook:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Tegen, ik vind het veel handiger om ze te laten staan.

    Ik zou het wel handig vinden als van die vet oude Topic's niet meer in actieve topics zouden komen te staan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, soms zijn de BUMPs wel nuttig en als ze niet nuttig zijn is eigenlijk de regel dat een MOD er dan een slotje op moet doen wegens BUMP. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Qua stellingen is dat al gedaan, maar nieuws is een ander verhaal. Als dat geen tijdelijk nieuws is, is het namelijk altijd handig om te weten, hoe oud het nieuws ook is ;)


    Life is hard and then we die

    Santaclaus schreef:
    Hmm.. Ik weet niet. Ik zoek soms nog wel eens oude topics op als ik een keer iets vergeten ben ofzo :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee. Omdat je soms op zoek bent naar oude topics. & Ook omdat er bij misverstanden tussen users altijd kan teruggeblikt worden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het een goed idee als ze gesloten worden na een jaartje, ofzo. :3

    Rutger? :'D


    Let the Night embrace you