• Ik zit nu in het derde jaar van apothekers-assistente, maar we lopen iets vertraging op met de opleiding. Nu moeten we veel dingen samen doen met de tweede jaars, terwijl wij wel al veel verder zijn. Nu hebben wij geen eigen rooster meer en moeten we op dat van hun kijken, terwijl hun op maandag twee uur Engels hebben en wij niet omdat we dat vorig jaar heben afgerond. Dat hebben we ook met mijn mentor besproken en ze zou er iets aan gaan doen. Niet dus.
    Toen ik gister keek was het nogsteeds zo. Vanmorgen zouden we dus later naar school gaan. Normaal hebben we 2 uur les van mijn mentor, 2 uur Engels en dan Nederlands. Wij hebben dus zelf besloten om de eerste twee uur naar de 2 uur Engels te verplaatsen tot ze er iets aangedaan hebben. Komt mijn klasgenoot op school, belt ze met dat mijn mentor ziek is en we dus geen les hebben. Maar dat stond niet op internet terwijl we bijna de hele dag les van haar hebben ._. Dan zouden we dus weer uren voor niets op school zitten. Net als vorig jaar, drie weken achter elkaar, van half 9 tot 12 uur omdat ze niets op internet zetten.


    Your make-up is terrible

    Jeeetje, dat is ook heerlijk flauw D:


    You try so hard not trying to try so hard.

    Wat een rot school. ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Klacht indienen bij de directie?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Klacht indienen bij de directie?


    Nee kan niet :'D Want die is dikke maatjes met mijn mentor. Laatst hadden ze een gesprek over mijn rooster. En dit kwam er uit.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Nee kan niet :'D Want die is dikke maatjes met mijn mentor. Laatst hadden ze een gesprek over mijn rooster. En dit kwam er uit.

    Laat je hele klas klagen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    (...)
    Laat je hele klas klagen :'D

    Dat is dus 1 persoon. De andere die een BBL doet heeft wel haar eigen rooster.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)
    Dat is dus 1 persoon. De andere die een BBL doet heeft wel haar eigen rooster.

    Oh dat dacht ik omdat je het over 'wij' had :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt slecht geregeld. O.o
    Blijven zeuren bij de mentor, en anders naar een hoger geplaatst persoon gaan. Hopelijk wordt er dan wel iets aan gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Romances schreef:
    (...)
    Oh dat dacht ik omdat je het over 'wij' had :')


    Mja, mijn enige klasgenoot en ik zijn een wij haha.


    Your make-up is terrible

    euhm... blijven klagen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lekker dan, maar ik denk dat alle scholen dat wel doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb een heerlijk rooster, mijn laatste dag is om 10 voor 3 voor de rest alleen maar 1 uur 10 voor half 1 10 over 2. maar dat maakt school niet leuker hoor, tering huiswerk leerwerk ga maar door...