• Damn Damn Damn ik heb zo'n zin in vanavond :9~
    #TeamBarça <3
    Als jullie kijken, voor wie ben je dan?


    You can agree with me or you can be wrong

    MrsKrkic schreef:
    Offtopic mag ;D Vind ik, en ik own dit topic dus het mag. En eigenlijk, Ramos zit bij Real die tegen Barça speelde in de Clasico waar hij rood kreeg. Ja man, geheel on :Y)


    Precies :Y)
    En ach, anders mag het niet.. Er zitten ook tig berichten tussen die met hoofdletters zijn geschreven, dat mag ook niet.. ('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxVampFish schreef:
    (...)

    Precies :Y)
    En ach, anders mag het niet.. Er zitten ook tig berichten tussen die met hoofdletters zijn geschreven, dat mag ook niet.. ('A)


    Oeeh, Dude ik voel me net een crimineel :9~


    You can agree with me or you can be wrong

    Haha zeg dat nou niet, nu komen de mods juist. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    MrsKrkic schreef:
    (...)

    Oeeh, Dude ik voel me net een crimineel :9~


    Hahaha ben je ook ('A)..
    Ik niet, ik was braaf.. Ahum.. (A)
    :9~

    @ Messiah

    haha hadden ze maar eerder moeten komen ('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    haha check wat ik tegenkwam vandaag;


    De rode kaart, die scheidsrechter Eduardo Iturralde González tijdens de klassieker tussen FC Barcelona en Real Madrid gaf, betekende de tiende rode kaart voor Sergio Ramos. Hierbij zijn alle rode kaarten in competitieverband berekend. De vleugelverdediger evenaart hiermee de recordhouder Fernando Hierro.

    Opmerkelijk is dat de oud-speler van Real Madrid slechts tien keer rood kreeg in 439 competitiewedstrijden. Sergio Ramos heeft dat aantal al bereikt in 175 wedstrijden. El Lobo trapte in de slotminuten Lionel Messi neer, gefrustreerd duwde hij ook Carlos Puyol weg.

    Real Madrid verloor het duel tegen Barcelona met duidelijke cijfers (5-0). Naast de directe uitsluiting voor Sergio Ramos vielen er nog zeven andere gele kaarten uit de zak van Iturralde González voor de club uit de Spaanse hoofdstad.



    Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/107109/Sergio_Ramos_evenaart_recordhouder_aantal_rode_kaarten#ixzz16rTjD94c


    de bron haha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Komt ie dan ook in het guinness book of world records?
    Met zo'n hele grote foto :Y)
    als dat is ga ik hem kopen :P


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fabrique schreef:
    Komt ie dan ook in het guinness book of world records?
    Met zo'n hele grote foto :Y)
    als dat is ga ik hem kopen :P


    hahaha, dat zou wel seksie zijn ^^
    dan ga ik hem ook kopen ('A)
    En dan echt een huge foto van z'n seksie buik erbij(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha zeker wel:Y)
    Ik vind hem niet de meest knappe voetballer, maar hij heeft wel het goddelijkste lijf van allemaal :Y)
    Maar hij is wel knap hoor(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Men, kom hier met dat faking Boek, ik ga die pagina tienduizend keer kopieren en mijn kamer ermee beplakken :9~


    You can agree with me or you can be wrong

    ik wist niet eens dat er vanavond een wedstrijd wasxD

    Btw Barca VS wie??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Patronize schreef:
    ik wist niet eens dat er vanavond een wedstrijd wasxD

    Btw Barca VS wie??


    dat was eergister

    en toen moest barca tegen real madrid

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 17:23 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Chica schreef:
    (...)

    dat was eergister

    en toen moest barca tegen real madrid



    Dan ben ik een beetje heel erg laatxD Wie heeft er gewonnen??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Patronize schreef:
    (...)


    Dan ben ik een beetje heel erg laatxD Wie heeft er gewonnen??

    Barça met 5 - 0.

    Sergio zei trouwens in de persconferentie dat hij Xavi & Puyol heeft gebeld om zich te verontschuldigen. Dat hij Messi nooit pijn wilde doen en dat hij niet trots is op zijn acties. En heeft zich verontschuldigd tegenover alle kinderen die hem als rolmodel zien. En hij heeft gezegd dat Xavi de gouden bal verdient.

    En, om het geheel geloofwaardig te maken. Eigenlijk zou hij niet aanwezig zijn bij de persconferentie, Iker wel. Maar Sergio is zelf naar Real Madrid gestapt om te vragen of hij op de persconferentie mocht verschijnen om zijn excuses aan te bieden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Saturn schreef:
    (...)
    Barça met 5 - 0.

    Sergio zei trouwens in de persconferentie dat hij Xavi & Puyol heeft gebeld om zich te verontschuldigen. Dat hij Messi nooit pijn wilde doen en dat hij niet trots is op zijn acties. En heeft zich verontschuldigd tegenover alle kinderen die hem als rolmodel zien. En hij heeft gezegd dat Xavi de gouden bal verdient.

    En, om het geheel geloofwaardig te maken. Eigenlijk zou hij niet aanwezig zijn bij de persconferentie, Iker wel. Maar Sergio is zelf naar Real Madrid gestapt om te vragen of hij op de persconferentie mocht verschijnen om zijn excuses aan te bieden.


    Hee, dat heb ik ook gelezen :Y)
    Toch wel lief van hem xd


    You can agree with me or you can be wrong

    Swanroad schreef:
    Ik kijk niet :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.