• mij broers vierjaar dag word vandaag geviert:Y) allen ziet hier een klein meisje van 6 die zeer irri is -.- ze spreekt een beetje straat taal (dat ik dus niet kan xD) denk dat ze heel sterk is en grappig is. ze denkt dat ze de baas is. commandeerd iedereen van alles en no wat. ze zij dat ik mijn kop moest houden o0 ze zeg ook de hele tijd tegen iedereen pannekoek o0 dat we allemaal pannekoeken zijn ofzo:S

    help!!!!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 19:17 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    jij kan haar toch wel aan xD
    gwn een grote mond teruggeven

    xD De meeste kleine kinderen zijn irritant :| Ik vond mijn neefje ook eerst een schatje, maar hij wordt steeds vervelender en irritant en kan nooit alleen spelen. :8


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vierjaar dag? o.O
    is het neit gewoon verjaardag?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Verschuil je op je kamer. (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 19:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik zit er ook in RoseDestiny is mijn zus


    Shoganai i ne~

    ps ze zit in de kamer van me zus


    Shoganai i ne~

    nerveus schreef:
    xD De meeste kleine kinderen zijn irritant :| Ik vond mijn neefje ook eerst een schatje, maar hij wordt steeds vervelender en irritant en kan nooit alleen spelen. :8


    oke deze slaat ook de heletijd en geeft een grote mond o0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ooh.
    Mijn vriendin heeft ook een zes-jarige irritant nicht-zusje.
    Maar ik heb haar nog nooit gevraagd wat ze er tegen doet.(krul)


    effort never betrays you

    jeee irri meisje weg(yeah)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laat ik maar niet gaan beginnen over het aantal spelfouten dat in je berichtje staat.

    Iig, ik leef met je mee. Kinderen zijn zo irritant.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wij hebben altijd de irri tweeling.
    Ze zijn 2 jaar en 2 weken jonger dan mij en vroeger moest ik altijd met hun spelen nu niet meer. nu ga ik altijd naar een vriendin als hun komen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar weet ik een geweldige oplossing op wat al in onze klas wordt toegepast: zeg op alles wat zij zegt 'doe zelf (hetgene dat ze zegt),' of 'je bent zelf (wat zij zegt).' Gegarandeerd succes :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    duw haar kop in de wc en trek door(A)
    wedden dat ze zich niet meer stoer zal voordoen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Reject schreef:
    duw haar kop in de wc en trek door(A)
    wedden dat ze zich niet meer stoer zal voordoen :')


    zal ik eens proberen(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klap geven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.