• Vorig jaar dacht mijn mentor dus dat ik anorexia had omdat ik gewoon dun ben en niet echt aankom. Ze haalde me uit de klas en vroeg of ik altijd al zo dun ben geweest en of mijn familie dat ook was.
    Ik zei dus meteen:"Ja en ik heb geen anorexia hoor"
    Dat gesprek ging nog even door.
    Dat geloofde ze dus wel die week erna vroeg een leraar:
    "Ben je ziek? Want je bent bleek en hebt wallen."
    Maar dat heb ik dus altijd ook als ik om 10 uur naar bed ga. Tegenwoordig is dat al wat minder. Ook in die week vroeg een andere leraar N dat ook. Ik vertelde dus weer dat dat niet zo was.
    Een week er na kwam een van die leraren N weer (Hij viel in) en vroeg dus weer:
    "Ben je moe?" Oke toen had ik het niet meer en moest ik dus ook echt huilen enzo, ben een dag er na naar mijn mentor geweest en heb gevraagd of ze iets in de vergadering had gezegd. Dat was niet zo. Nou, een tijd niks gehoord nu heb ik N als gymdocent. Ik was er een keer niet omdat ik naar de ortho moest. En afgelopen maandag was ik ziek komt hij die dag er na meteen naar me toe.
    "Je was er al twee keer niet"
    Ik: "Ja een keer was ik naar de ortho en een keer was ik ziek"
    N:"En dan ben je nu weer helemaal beter?"
    Ik:"Ja"
    N:"Wat had je dan?"
    ik:"Misselijk en hoofdpijn"
    N:"Oke"

    Oke, ik snap wel dat ze bezorgd zijn maar het is gewoon niet fijn. Terwijl er andere leerlingen wekenlang niet zijn in een jaar en ik bijna nooit ziek ben. Ik wil zelfs als ik bij andere ben niet naar het eten naar de wc gaan omdat ik dan bang ben dat ze dat ook gaan denken.
    Mijn vader gaat er wat van zeggen op de ouderavond.
    Bedankt voor het lezen, hebben meer mensen dit?

    edit: Ik weet dat niet alle leraren dat dachten :3
    Maar heel vaak denken vriendinnen van mijn moeder dat ook

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 18:32 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik ken dat fenomeen liefje.
    ik eet van nature niet veel en omdat ik op korte tijd redelijk veel was afgevallen (vraag me niet hoe het komt) zit ik er ook mee. ze zijn gewoon veel te bemoeizuchtig


    Change, the only good thing in this world.

    Nou, de leraren zijn gewoon bezorgd ;x En als je bijna nooit ziek bent en opeens afwezig bent, dan is het al snel dat ze zulke dingen eerder vragen. En wie zegt dat dit allemaal meteen over anorexia gaat? Mijn leraren vroegen me ook vaak genoeg of ik me wel goed voelde en of ik moe was, als ik bleek was en wallen had. Alleen omdat één leraar impliceert dat ze denkt dat je anorexia hebt, wil niet meteen zeggen dat élke leraar dat denkt als ze vragen of je je wel goed voelt. Bij een vriendin van mij dachten ze ook dat ze anorexia had, maar ze geloofden haar meteen toen ze zei van niet. Ik bedoel, in jouw geval heeft één leraar het geimpliceerd, de rest vroeg je gewoon hoe het ging. Dat betekent niet meteen dat ze allemaal denken dat je anorexia hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Nou, de leraren zijn gewoon bezorgd ;x En als je bijna nooit ziek bent en opeens afwezig bent, dan is het al snel dat ze zulke dingen eerder vragen. En wie zegt dat dit allemaal meteen over anorexia gaat? Mijn leraren vroegen me ook vaak genoeg of ik me wel goed voelde en of ik moe was, als ik bleek was en wallen had. Alleen omdat één leraar impliceert dat ze denkt dat je anorexia hebt, wil niet meteen zeggen dat élke leraar dat denkt als ze vragen of je je wel goed voelt. Bij een vriendin van mij dachten ze ook dat ze anorexia had, maar ze geloofden haar meteen toen ze zei van niet. Ik bedoel, in jouw geval heeft één leraar het geimpliceerd, de rest vroeg je gewoon hoe het ging. Dat betekent niet meteen dat ze allemaal denken dat je anorexia hebt.


    Weet ik maar het is gewoon irritant dat als ik er twee keer nie tben meteen een heel verhoor krijg :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hmm. Ergens begrijp ik wel dat ze bezorgd zijn enzo,maar ik vind wel dat ze er te veel achter zoeken. ALs jij het laatste jaar niet bent afgevallen moet het voor hun toch ook wel duidelijk zijn? :8


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Darkshines schreef:
    (...)

    Weet ik maar het is gewoon irritant dat als ik er twee keer nie tben meteen een heel verhoor krijg :3


    Maar in je verhaal doe je het lijken, alsof elke leraar denkt dat je anorexia hebt.

    Ik weet uit ervaring, dat als mensen nauwelijks ziek zijn en dan opeens een paar lessen missen, leraren sneller naar ze toe gaan om te vragen of het wel goed gaat. Die leraren bedoelen het écht niet verkeerd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Maar in je verhaal doe je het lijken, alsof elke leraar denkt dat je anorexia hebt.

    Ik weet uit ervaring, dat als mensen nauwelijks ziek zijn en dan opeens een paar lessen missen, leraren sneller naar ze toe gaan om te vragen of het wel goed gaat. Die leraren bedoelen het écht niet verkeerd.


    Oke ik heb het aangepast. Ik snap wel dat ze bezorgd zijn :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb dat ook wel gehad, vooral vroeger.
    Vroeger was ik onwijsdun, zelf had ik dat toen niet door maar als ik foto's zie denk ik echt was ik zo dun?
    Maar ik kom gewoon niet aan. Nu nog steeds niet echt maar ik ben wel minder dun.
    But back to the point: In de eerste ben ik meerdere malen anorexia patient genoemd en ook mijn metrix vroeg het aan me!?
    Sukkels.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ze zijn gwn bezord


    ask no miracle, be a miracle!

    En bij mij zeggen mensen: 'Ja, je moet niet te veel eten anders gaat het de verkeerde kant op.' Eén keer? Prima. Drie keer? Fucking annoying.
    Omgekeerde wereld is het hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Courtesan schreef:
    Nou, de leraren zijn gewoon bezorgd ;x En als je bijna nooit ziek bent en opeens afwezig bent, dan is het al snel dat ze zulke dingen eerder vragen. En wie zegt dat dit allemaal meteen over anorexia gaat? Mijn leraren vroegen me ook vaak genoeg of ik me wel goed voelde en of ik moe was, als ik bleek was en wallen had. Alleen omdat één leraar impliceert dat ze denkt dat je anorexia hebt, wil niet meteen zeggen dat élke leraar dat denkt als ze vragen of je je wel goed voelt. Bij een vriendin van mij dachten ze ook dat ze anorexia had, maar ze geloofden haar meteen toen ze zei van niet. Ik bedoel, in jouw geval heeft één leraar het geimpliceerd, de rest vroeg je gewoon hoe het ging. Dat betekent niet meteen dat ze allemaal denken dat je anorexia hebt.


    ze zijn overbezorgd :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je moet blij zijn dat mensen of je geven. (:


    I'm just a little girl in a big mean world.