• Ik had dus een verschrikkelijke nachtmerrie:

    Ik lag rustig te slapen, toen ik opeens ontvoert werd. Ik sloeg en schopte om me heen, tot ik een klap kreeg op mijn hoofd. Ik werd na een tijdje wakker in een grote donkere ruimte waar ik niet uit kon. Ik werd mishandeld zonder rede. Eigenlijk was er niet eens een rede voor mijn ontvoering.
    Na een tijdje, mocht ik de ruimte even uit, dus ik vond een open raam. Ik schreeuwde om hulp enzo, maar niemand wilde geloven dat ik ontvoert was en niemand kwam me helpen:O
    Ze zeiden dat ik gek was en dat ik me niet moest aanstellen.
    Toen werd ik wakker. Ik heb hem meerdere keren gehad en nu heb ik de hele tijd black-outs bij proefwerken en So's.
    Hebben jullie wel eens zo'n vreselijke nachtmerrie gehad, die zich herhaalde?

    Ik ga een story schrijven over de gebeurtenis, waar het waarschijnlijk door komt. Als je hem wilt lezen, moet je me maar ff een pb'tje sturen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 21:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had vannacht gedroomd dat ik te horen kreeg OP SCHOOL dat ik over 12 uur een prik kreeg waardoor ik dood zou gaan, omdat ik een ernstige ziekte had die niet te genezen viel. Ik verder heel vrolijk door gaan op school, toen ik ineens bij een soort rare tempel-ziekenhuis stond. En daar moest ik dus heen en toen kwam er iemand met zo'n hele grote spuit en toen ging ik gillen en toen werd ik wakker omdat ik een sms kreeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik had vannacht gedroomd dat ik te horen kreeg OP SCHOOL dat ik over 12 uur een prik kreeg waardoor ik dood zou gaan, omdat ik een ernstige ziekte had die niet te genezen viel. Ik verder heel vrolijk door gaan op school, toen ik ineens bij een soort rare tempel-ziekenhuis stond. En daar moest ik dus heen en toen kwam er iemand met zo'n hele grote spuit en toen ging ik gillen en toen werd ik wakker omdat ik een sms kreeg.


    lange leve smsjes(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oke dit gaat vreemd klinken maar probeer je droom te manipuleren. Denk bijvoorbeeld telkens in jezelf dat wanneer je er weer over droomt, dat je niet om hulp schreeuwt maar uit het raam klimt en maakt dat je wegkomt. En geef een grote bek tegen de ontvoerders als ze je mishandelen en, heel belangrijk: geloof dat ze je geen pijn doen.

    Hoezo ik deze adviezen geef? Ik had een aantal keer een droom dat ik me verstopte en heel vaak werd ik ontdekt. Maar soms ook niet. Dus ik analyseerde die dromen en kwam tot de conclusie dat pas als ik écht bang was dat ik ontdekt werd, dat het ook gebeurde. Dus dat paste ik toe wanneer ik weer zo'n soortgelijke droom kreeg. Ik zei tegen mezelf: hij vindt me toch niet en guess what, het gebeurde.

    Ook weet ik dat je dromen kunt bewerken op het moment dat je ze hebt. Zo droomde ik eens dat ik me verstopte achter een schutting en de buurjongens bekeek - die mij zochten. Maar toen ik nogmaals naar de schutting keek was het een hek geworden waar iedereen doorheen kon kijken.
    Je dromen zijn het producht van het onderbewuste, dus jijzelf. Probeer er met je gedachten grip op te krijgen en ze te manipuleren.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Oke dit gaat vreemd klinken maar probeer je droom te manipuleren. Denk bijvoorbeeld telkens in jezelf dat wanneer je er weer over droomt, dat je niet om hulp schreeuwt maar uit het raam klimt en maakt dat je wegkomt. En geef een grote bek tegen de ontvoerders als ze je mishandelen en, heel belangrijk: geloof dat ze je geen pijn doen.

    Hoezo ik deze adviezen geef? Ik had een aantal keer een droom dat ik me verstopte en heel vaak werd ik ontdekt. Maar soms ook niet. Dus ik analyseerde die dromen en kwam tot de conclusie dat pas als ik écht bang was dat ik ontdekt werd, dat het ook gebeurde. Dus dat paste ik toe wanneer ik weer zo'n soortgelijke droom kreeg. Ik zei tegen mezelf: hij vindt me toch niet en guess what, het gebeurde.

    Ook weet ik dat je dromen kunt bewerken op het moment dat je ze hebt. Zo droomde ik eens dat ik me verstopte achter een schutting en de buurjongens bekeek - die mij zochten. Maar toen ik nogmaals naar de schutting keek was het een hek geworden waar iedereen doorheen kon kijken.
    Je dromen zijn het producht van het onderbewuste, dus jijzelf. Probeer er met je gedachten grip op te krijgen en ze te manipuleren.


    das irri dan wil je je ergens achter verstoppen dan is het iets anders waar je juist te zien bent.o.o had ik ook eens in een droom ik vlugte een stenen huis in bleekt het van glas te zijn..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sniper schreef:
    Oke dit gaat vreemd klinken maar probeer je droom te manipuleren. Denk bijvoorbeeld telkens in jezelf dat wanneer je er weer over droomt, dat je niet om hulp schreeuwt maar uit het raam klimt en maakt dat je wegkomt. En geef een grote bek tegen de ontvoerders als ze je mishandelen en, heel belangrijk: geloof dat ze je geen pijn doen.

    Hoezo ik deze adviezen geef? Ik had een aantal keer een droom dat ik me verstopte en heel vaak werd ik ontdekt. Maar soms ook niet. Dus ik analyseerde die dromen en kwam tot de conclusie dat pas als ik écht bang was dat ik ontdekt werd, dat het ook gebeurde. Dus dat paste ik toe wanneer ik weer zo'n soortgelijke droom kreeg. Ik zei tegen mezelf: hij vindt me toch niet en guess what, het gebeurde.

    Ook weet ik dat je dromen kunt bewerken op het moment dat je ze hebt. Zo droomde ik eens dat ik me verstopte achter een schutting en de buurjongens bekeek - die mij zochten. Maar toen ik nogmaals naar de schutting keek was het een hek geworden waar iedereen doorheen kon kijken.
    Je dromen zijn het producht van het onderbewuste, dus jijzelf. Probeer er met je gedachten grip op te krijgen en ze te manipuleren.


    Dankje voor het advies. Ik zal kijken of het nu beter gaat!


    Happy Birthday my Potter!

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    lange leve smsjes(A)

    Haha ja idd!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Dankje voor het advies. Ik zal kijken of het nu beter gaat!


    bij mij werkt het dus nooit o.o ik heb een eigen wijze dromen maker in mijn kop:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    bij mij werkt het dus nooit o.o ik heb een eigen wijze dromen maker in mijn kop:Y)


    Ik: *kijkt de dromenmaker boos aan* Laat RoseDestiny met rust!!!

    Dromenmaker: *steekt tong uit* Never!

    Ik: Weet je het zeker?

    Dromenmaker: Jep!

    Ik: *kijkt de dromenmaker met mijn dodelijke blik aan*

    Dromenmaker: +_+


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Ik: *kijkt de dromenmaker boos aan* Laat RoseDestiny met rust!!!

    Dromenmaker: *steekt tong uit* Never!

    Ik: Weet je het zeker?

    Dromenmaker: Jep!

    Ik: *kijkt de dromenmaker met mijn dodelijke blik aan*

    Dromenmaker: +_+


    *licht plat achter de computer van het lachen xD* hahaha lol_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    *licht plat achter de computer van het lachen xD* hahaha lol_O_


    Ja nu nog wel!
    Wacht maar tot The return of the evil eigenwijze dromenmaker(6)


    Happy Birthday my Potter!

    Sniper schreef:
    Oke dit gaat vreemd klinken maar probeer je droom te manipuleren. Denk bijvoorbeeld telkens in jezelf dat wanneer je er weer over droomt, dat je niet om hulp schreeuwt maar uit het raam klimt en maakt dat je wegkomt. En geef een grote bek tegen de ontvoerders als ze je mishandelen en, heel belangrijk: geloof dat ze je geen pijn doen.

    Hoezo ik deze adviezen geef? Ik had een aantal keer een droom dat ik me verstopte en heel vaak werd ik ontdekt. Maar soms ook niet. Dus ik analyseerde die dromen en kwam tot de conclusie dat pas als ik écht bang was dat ik ontdekt werd, dat het ook gebeurde. Dus dat paste ik toe wanneer ik weer zo'n soortgelijke droom kreeg. Ik zei tegen mezelf: hij vindt me toch niet en guess what, het gebeurde.

    Ook weet ik dat je dromen kunt bewerken op het moment dat je ze hebt. Zo droomde ik eens dat ik me verstopte achter een schutting en de buurjongens bekeek - die mij zochten. Maar toen ik nogmaals naar de schutting keek was het een hek geworden waar iedereen doorheen kon kijken.
    Je dromen zijn het producht van het onderbewuste, dus jijzelf. Probeer er met je gedachten grip op te krijgen en ze te manipuleren.

    ik ben zo sarcastisch als wat en ook in mijn dromen dus ze heeb nooit kans bij mij:Y)


    Shoganai i ne~

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Ja nu nog wel!
    Wacht maar tot The return of the evil eigenwijze dromenmaker(6)


    *word bang* waarom hebben ze er geen politie voorxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb alleen vroeger nachtmerries gehad. Nu heb ik vage dromen.
    Misschien ligt het er gewoon aan dat ik een dromenvanger heb, haha (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    *word bang* waarom hebben ze er geen politie voorxD


    Die hebben ze niet nodig, want ze hebben SuperSilence! *trekt superpakje aan* SuperSilence komt je redden!!!!


    Happy Birthday my Potter!

    Elphaba schreef:
    Ik heb alleen vroeger nachtmerries gehad. Nu heb ik vage dromen.
    Misschien ligt het er gewoon aan dat ik een dromenvanger heb, haha (krul)


    Die heb ik ook een tijdje gehad, maar werkte voor geen meterxD


    Happy Birthday my Potter!