• Ik had dus een verschrikkelijke nachtmerrie:

    Ik lag rustig te slapen, toen ik opeens ontvoert werd. Ik sloeg en schopte om me heen, tot ik een klap kreeg op mijn hoofd. Ik werd na een tijdje wakker in een grote donkere ruimte waar ik niet uit kon. Ik werd mishandeld zonder rede. Eigenlijk was er niet eens een rede voor mijn ontvoering.
    Na een tijdje, mocht ik de ruimte even uit, dus ik vond een open raam. Ik schreeuwde om hulp enzo, maar niemand wilde geloven dat ik ontvoert was en niemand kwam me helpen:O
    Ze zeiden dat ik gek was en dat ik me niet moest aanstellen.
    Toen werd ik wakker. Ik heb hem meerdere keren gehad en nu heb ik de hele tijd black-outs bij proefwerken en So's.
    Hebben jullie wel eens zo'n vreselijke nachtmerrie gehad, die zich herhaalde?

    Ik ga een story schrijven over de gebeurtenis, waar het waarschijnlijk door komt. Als je hem wilt lezen, moet je me maar ff een pb'tje sturen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 21:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, vroeger in het oude huis van ons altijd. Nu we hierheen zijn geweest heb ik hem nog een keer gehad, en toen niet meer gelukkig.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Ja, vroeger in het oude huis van ons altijd. Nu we hierheen zijn geweest heb ik hem nog een keer gehad, en toen niet meer gelukkig.


    Iel straks lag het aan een soort kwade geest ofzow, die in dat oude huis woonde........:|


    Happy Birthday my Potter!

    Nooit nachtmerries gehad (krul)


    -

    Genius schreef:
    Nooit nachtmerries gehad (krul)


    Ik heb ze normaal ook niet:(


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb bijna nog steeds dezelfde nachtmerrie als sinds ik klein was


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb nooit de zelfde dromen. Als je er las van blijf hebben moet je misschien eens naar een huisarts. Die kan je vast wel helpen of doorsturen naar iemand die je kan helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vroeger.
    Ik was bij meme en ik hoorde een heksenlach. Elke nacht probeerde ik er te geraken maar dat lukte nooit om de één of andere reden. En elke nacht wou ik naar die 'heks' toe. 't Is wel zo dat ik steeds verder geraakte. Ik heb nooit het einde geweten want het stopte.

    Ik had laatst eens een droom die ik naar een Stand Alone overzette. De wereld veging en ik was de laatste overlevende. Ik was zó erg emotioneel toen ik wakker werd dat ik gewoon begon te huilen dat iedereen er nog was! Ik zag zo gewoon het einde van de wereld op me afkomen! =(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik droomde altijd dat mijn hele familie vermoord werd, maar nu gelukkig niet meer. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een paar keer een bepaalde droom gehad over een boom die in de fik stond en een goede vriendin van mij had dezelfde nacht precies dezelfde droom. Freaky! En die boom bestaat echt en is gewoon heel gezond...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Springfield schreef:
    Vroeger.
    Ik was bij meme en ik hoorde een heksenlach. Elke nacht probeerde ik er te geraken maar dat lukte nooit om de één of andere reden. En elke nacht wou ik naar die 'heks' toe. 't Is wel zo dat ik steeds verder geraakte. Ik heb nooit het einde geweten want het stopte.

    Ik had laatst eens een droom die ik naar een Stand Alone overzette. De wereld veging en ik was de laatste overlevende. Ik was zó erg emotioneel toen ik wakker werd dat ik gewoon begon te huilen dat iedereen er nog was! Ik zag zo gewoon het einde van de wereld op me afkomen! =(


    die eerste is gewoon eng:X


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb altijd dezelfde droom dat mij ogen uit elkaar springen echt eng en pijnlijk maar ik ben er aan gewent


    Not all those who wander are lost

    ja een paar weken terug nor. toen droomde ik dat ik wakker werd en dat er iets
    op mijn borst drukte waardoor ik niet kon opstaan en voelde of ik geen lucht kreeg. en ik schreewde om hulp maar niemand helpte...echt freaky was dat:|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb soms wel eens een enge nachtmerrie , en dan moet ik daar de hele dag aan denken ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een keer gedroomd dat ik mijn vader vermoord zag worden voor mijn ogen :') Ik werd half huilend en rillend wakker, dat was echt weird.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik had een keer een droom dat mijn zus (RoseDestiny) dood was:|(huil)
    ik werd half huilend wakker en zat een dag met een trauma


    Shoganai i ne~