• Hier het verslag van 11 December!


    Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?
    Washington & GabyDeUser

    Algemene Informatie

    11 December (Dat is op een zaterdag) om 13:00 bij het station Rotterdam Centraal.


    BELANGRIJK! HET OFFICIELE AFSPREEKPUNT, DIT BLIJFT VAST!

    Het afspreekpunt is bij de Bruna bij het Station Centraal. Ik zal wel even in stappen uitleggen hoe het die midddag allemaal gaat en hoe je er komt.

    - Je neemt de trein naar Station Rotterdam Centraal.

    - Je loopt de lange tunnel uit, je hebt twee uitgangen je moet even kijken welke goed is.

    - Als je de trappen afloopt bij de brug zie je een heel grote Bruna, echt HUGE, die valt niet te missen.

    - Daar is het afspreek punt, waar iemand die bekent is in Rotterdam de groep opvangt.

    - Om 13:00 loopt de groep richting het eendrachtsplein, naar het grote Santa Claus beeld (Kabouter Buttplug)

    - Gaby (GabyDeUser) Nikki (Nikkipedia), Sebastiaan (Lycaon), Amber (Messiah) en Rose die geband is en ik (Washington) staan daar al.

    - Als iedereen er is gaan we gewoon door de straatjes lopen naar leuke winkeltjes.



    Zorg dus echt dat je op tijd bij de Bruna bent, want anders ben ik bang dat je kan verdwalen. Neem gewoon een trein waarvan het zeker is dat je optijd bent, dan komt alles goed.



    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe.



    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^
    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]


    Mensen die komen:

    -Washington
    -GabyDeUser
    -Messiah, yeh
    -Average
    -Rose
    -Solitary
    -Hearted
    -MamaHert
    -Assassin
    -Lycaon
    -Rosyln
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELx DING
    -shadowsalyer
    -Sniper
    -DaKrulliCode
    -Spiegelbild
    -Freakdog & Rady
    -xLovveexTHx

    *** misschien ***

    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Bieberiffic --> Heel misschien
    -Hertje -> Als het mag komt ze
    -Poetic -> Weet niet of ze kan


    Ik ben te herkennen aan:

    Iris aka Washington > Haar donkerblauwe muts en kakigroene broek met laag kruis.

    DaKrulliCode aka Krull > Is te herkennen aan.. haar krullende haar, paarse hoed, grote zwarte bril, zwarte jas en regenboog rugzak. En ze heeft een Q-ketting.

    Sarita aka Mine > Is te herkennen aan haar heele lichte blonde haar. Haar roze jas met cappioun en nep bond kraag en twee kettingen die ze om heeft en een ringen in haar oren.

    Dominique aka sandiclaws > is te herkennen aan donker haar, tunneltjes in oren, donkere oogschaduw, waarschijnlijk (gesloopte) spijkerbroek, zwarte jas, en Arafat sjaal.

    Samantha aka Courtesan > Is te herkennen aan haar krullende (wss pluizende) haar, haar grijze spijkerbroek en aan zwarte vans met checkerboard patroon aan de achterkant.

    xLovveexTHx aka Rilana > Is te herkennen aan een Vel witte jas met nepbond, blond haar niet super blond, Ella's aan bruin met bovenin witte neppe bond (moeilijk uit te leggen)of puma schoenen met roze veters en andere kant paarse veters & lengte 1.70 .

    Joyce aka Hearted > Is in het zwart gekleed :'D

    Sam aka Sniper > Grijze leren jas, wss blauwe bloem in het haar. Moet voldoende zijn, lol.

    Gaby aka GabyDeUser > Bijna nerdbril, stijl blond haar, zwarte jas met kleine strikjes aan het uiteinde van de mouwen en een paar grijze nep Uggs met een wit bontje eraan. Maar misschien is der haar gekruld omdat ze graag krullen wil.

    Sebastian aka Lycaon > 1 van de weinig jongens, lang, praktisch geheel in het zwart gekleed, lange leren jas, (helaas) blonde baard en snor.

    Amber aka Messiah > Lang bruin haar, grijsblauwe ogen, donkerblauwe jas, blauwe spijkerbroek, halve grijze Allstars en hyperactief.

    en in gezelschap van.. *tromgeroffel*

    Rose aka gebande haha > Gangster met een wapen in der sok. Nee uhm, heeeeeeeel donkerbruin haar, bruine ogen, licht getint, idioot en baggy kleding? I guess.

    Annick aka PUKKELx DING > Blond haar, bruine jas, vrij breed =')
    Fedor: Lange zwarte jas met ritsen in de vorm van een geraamte En hij is zelf ook lang, hihi XD

    Naomy aka iMoan > Septum, rood haar, vergezeld door een idioot met bruin haar en een lippiercing.

    Shireen aka Roslyn > Blond, krullend haar, groene ogen, zwarte jas, zwarte Vans. (: .

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:39 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb yoyoyoghurt berichtje gestuurd dat ik kom met Hearted!

    Kunnen de mensen die niet in Centraal mogen komen hun ouders niet lief aankijken ofzo? Want dit is echt enorm lastig. Ik weet nu niet wat 't plan is.


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Ik snap er momenteel ook geen ene flikker meer van, dus je bent niet de enige :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    ^ Ik snap er momenteel ook geen ene flikker meer van, dus je bent niet de enige :Y)

    De enige oplossingen die ik kan bedenken:

    - datum veranderen
    - naar Centraal (of ergens anders)
    - via Centraal met de bus naar Alexander (als dat mogelijk is?)

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    De enige oplossingen die ik kan bedenken:

    - datum veranderen
    - naar Centraal (of ergens anders)
    - via Centraal met de bus naar Alexander (als dat mogelijk is?)


    Gemeen he.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 11:22 ]


    Your make-up is terrible

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    De enige oplossingen die ik kan bedenken:

    - datum veranderen
    - naar Centraal (of ergens anders)
    - via Centraal met de bus naar Alexander (als dat mogelijk is?)


    andere datum zal lastig worden, helemaal deze maand nog..
    afsprken in centraal lijkt mij het makkelijkste, want naar alexander brengt weer extra kosten met zich mee...

    Ik ben gewoon voor Centraal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    De enige oplossingen die ik kan bedenken:

    - datum veranderen
    - naar Centraal (of ergens anders)
    - via Centraal met de bus naar Alexander (als dat mogelijk is?)

    Je kan in iedergeval met de metro naar alexander:o 2x overstappen?
    centraal -> beurs
    beurs -> capelse brug
    capelse brug -> alexander
    hoe het met de bus zit weet ik niet:o


    Nvt

    De enige oplossingen die ik kan bedenken:

    - datum veranderen
    - naar Centraal (of ergens anders)
    - via Centraal met de bus naar Alexander (als dat mogelijk is?)


    Eigenlijk is denk ik de datum veranderen makkelijk, want we hebben alles al afgesproken, de verzamelplaats, tijd hoe mensen moeten reizen etc. Alleen de datum verplaatsen naar (bijv. een week later) de 18e en dan ben je klaar. Wat willen jullie?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)

    Eigenlijk is denk ik de datum veranderen makkelijk, want we hebben alles al afgesproken, de verzamelplaats, tijd hoe mensen moeten reizen etc. Alleen de datum verplaatsen naar (bijv. een week later) de 18e en dan ben je klaar. Wat willen jullie?


    Ik kan dan niet meer en dat zou ik erg jammer vinden!

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Ik kan dan niet meer en dat zou ik erg jammer vinden!
    Maar dat probleem blijf je sowieso altijd hebben.
    We kúnnen ook naar Zoetermeer gaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jaa, Zoetermeer.:Y) Dan ga ik gewoon met de fiets haha en dan word ik jullie tour-guide.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind gewoon dat je de datum moet houen zoals hij is,,
    plek centraal of alexander dat kan veranderen vind ik dat zit niet zo ver bij elkaar vandaan,, maar de datum,, kijk hoeveel mensen er kunnen, ik denk da ene deel heeft gevraagd voor de 11de en als het dna ineens de 18de is moeten ze het weer aan hun ouders vragen ?
    mij lijk dan gewoon slimmer om het te houden op de 11de en centraal ?
    of ik ben gek?


    Nvt

    Hearted schreef:
    Ik vind gewoon dat je de datum moet houen zoals hij is,,
    plek centraal of alexander dat kan veranderen vind ik dat zit niet zo ver bij elkaar vandaan,, maar de datum,, kijk hoeveel mensen er kunnen, ik denk da ene deel heeft gevraagd voor de 11de en als het dna ineens de 18de is moeten ze het weer aan hun ouders vragen ?
    mij lijk dan gewoon slimmer om het te houden op de 11de en centraal ?
    of ik ben gek?


    Ben ik totaal mee eens!
    Ik durf te wedden dat er veel mensen dan niet meer kunnen, we moeten het houden zoals het nu is, iedereen heeft alles geregeld om te komen en dan moet je alles weer omgooien

    Washington schreef:
    (...)Maar dat probleem blijf je sowieso altijd hebben.
    We kúnnen ook naar Zoetermeer gaan.


    Zoetemeer is voor mij nog verder dus dan kom ik zeker niet! en dat mag ik niet dusja..die meeting houd dan voor mij al op..
    dus of 11de voor mij of niet..