• Yeap. Sinds mijn andere hondje dood is wouden mijn ouders een nieuw hondje. En die zijn mijn mama en ik vandaag gaan halen. Het is een puppy van 9 weken oud, ze is een schatje en haar naam is: Diva.
    Dat is mijn probleem: Ik vind die naam wel leuk, maar niet echt voor haar. Mijn ouders & zussen vinden het een leuke naam, maar ik weet het niet echt. Wat vinden jullie ?

    puppy's zijn zooo lief(flower) je moet er een foto van op Q zetten Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het een hele leuke naam, en als je een betere weet moet je die gewoon voorstellen.
    Maar heb je een foto? Ik wil zien hoe je hondje eruit ziet :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Momenteel heb ik nog geen foto's omdat we onze camera kwijt zijn .__.

    Desperation schreef:
    Momenteel heb ik nog geen foto's omdat we onze camera kwijt zijn .__.


    hahah smartxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    de naam past toch?? (maar ja ik ben zelf een meisjes dus ik heb een andere mening


    Shoganai i ne~

    Dat ligt er maar net aan wat voor hondje het is. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daarvoor zou ik haar ook moeten zien.
    Wel leuk dat je een nieuw hondje hebt ;'D


    effort never betrays you

    Als ik een foto zie kan ik oordelen of het bij haar past of niet :'D


    -

    Desperation schreef:
    Momenteel heb ik nog geen foto's omdat we onze camera kwijt zijn .__.

    Jammer, maar heb je geen mobieltje met camera ofzo? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Diva is wel origineel =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat voor soort hond is het?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Speaker schreef:
    Dat ligt er maar net aan wat voor hondje het is. (:

    Ja inderdaad :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toen we onze hond gingen halen toen hebben we haar Cayenne genoemd ik vond het ook ni zo mooi en speciaal :p maar je raakt er echt wel aan gewend hoor, als je dat elke keer een paar keer zegt wordt je dat gewoon =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vond de naam wel goed bij mijn puppy passen toen we 'm namen. Maar dat komt omdat mijn moeder hem Bono wilde noemen, dus dan was elke naam leuker


    Today will be Girl's Day party with you~