• Hallo
    Ik heb dus een vraagske.
    Ik wou zo een verhaal een kudo geven, maar toen kreeg ik een balkje met dat ik al een kudo gegeven heb! Wat ik opzich niet zo koel vind, omdat ik dat nog helemaal niet gedaan had. Hoe kan dat?

    Dankuu xx


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    Hmm, raar. Misschien had je per ongeluk al een keer geklikt :') ?


    Everything is worse without music.

    Heeft iemand anders van jou familie ook een account hier? Het kudosysteem werkt per IP, dus als bijvoorbeeld jouw zus ook een account heeft en een kudo gaf, is die dagelijkse kudo opgebruikt.


    Let the Night embrace you

    raar


    ask no miracle, be a miracle!

    Haha. dan ben wel gesjosd (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 21:43 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien heb je dat vannacht gedaan voor je ging slapen. In dat geval is het juist want je kan maar 1 kudo geven pet 24 uur. Probeer later nog eens opnieuw. 8D Na middernacht dus..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    dat heb ik ook soms dat is vaag :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lacie schreef:
    Heeft iemand anders van jou familie ook een account hier? Het kudosysteem werkt per IP, dus als bijvoorbeeld jouw zus ook een account heeft en een kudo gaf, is die dagelijkse kudo opgebruikt.

    Ook raar eignelijk, warrom niet gewoon per acount dan? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Ook raar eignelijk, warrom niet gewoon per acount dan? ;o
    Omdat er dan té snel kans is dat mensen gewoon op andere accounts zichzelf Kudo's gaan geven, en dat probeerde Rutger te voorkomen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Omdat er dan té snel kans is dat mensen gewoon op andere accounts zichzelf Kudo's gaan geven, en dat probeerde Rutger te voorkomen (nerd).

    whow die is best slim bedacht.
    best snui, dat mensen dat echt zouden doen trouwens., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''