• Gisteren waren we zo in de laatste les. Een klasgenoot was met een ijsje naar binnen gekomen, en de laatste les was dus Engels. Onze Engelse lerares is gewoonweg bang van ons, waardoor we Spngebobliedjes zingen in de klas en we eigenlijk gewoon niks meer leren. Dus net voor de bel gooit dat meisje haar ijsje tegen het smartboard. Die vrouw helemaal over de zeik en gaat onze afdelingsleider halen. De hele klas moest naar een ander lokaal en stil zijn met zijn armen over elkaar enzo en we moesten wachtten tot de dader zijn/haar vinger op zou steken. Uit wanhoop zei onze afdelingsleider zo van: ja, jullie kunnen de naam van de dader op een briefje zetten. (toen zaten we daar al anderhalf uur met onze armen over elkaar). Ik en mijn vriendinnen wouden gewoon naar huis, logish omdat we niks gedaan hadden, dus we hadden zijn/haar naam opgeschreven. We mochten dus daarna naar huis. Maar nu is de helft van de klas boos op ons omdat wij zijn/haar naam hebben opgeschreven, dus haar eigenlijk hebben 'verraden', terwijl niemand boos op haar is. Ze was vandaag ook niet op school, trouwens.

    Beetje onsamenhangend verhaal.
    Hebben jullie wel eens met de hele klas straf gezeten?
    :Y)


    One, two, three. One, two, three.

    Waarom zou je een ijsje naar een bord gaan gooien, en als klas de leraar gaan pesten. Denk dan even na ..

    Anyway nee.


    -

    Genius schreef:
    Waarom zou je een ijsje naar een bord gaan gooien, en als klas de leraar gaan pesten. Denk dan even na ..

    Anyway nee.

    Echt he, dat doe je bij andere mensen toch ook niet? Alsof zij het zo leuk vinden jullie nog les te geven..


    ars moriendi

    Ik zou diegene niet gaan verlinken, zou ik ook niet leuk vinden als ze dat bij mij zouden doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het gaat hier niet om de hele klas, het gaat om één persoon die denkt leuk te zijn. Maar de jongens zijn indd. knap kinderachtig


    One, two, three. One, two, three.

    Furry schreef:
    Het gaat hier niet om de hele klas, het gaat om één persoon die denkt leuk te zijn. Maar de jongens zijn indd. knap kinderachtig


    Waarom hield de rest van de klas hem dan niet tegen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een hekel aan mensen die verraden, maar wij hebben dan ook niet een klas die met ijsjes gaan gooien?
    We hebben trouwens wel met de hele klas eens 2 jongens verraden die gignen spijbelen, maar die jongens mochten we gewoon allemaal niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wij gelukkig niet, hoewel wij blijkbaar de drukste en soms vervelendste klas zijn van de hele school (A)
    Onze leraren blijven gewoon dreigen, en uiteindelijk komt het nooit van echte straf.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Speaker schreef:
    (...)

    Waarom hield de rest van de klas hem dan niet tegen?


    De bel ging net en we stonden zo op, en toen kletste dat ijsje tegen het bord. Niemand wist er in de eerste plaats van, dus dan kan je diegene ook niet tegenhouden :Y)


    One, two, three. One, two, three.

    Gewoon normaal hoor dat je bent weggegaan. Waarom boeten voor iets dat je niet gedaan hebt?

    En nee, ik heb nooit moeten nablijven of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ach zo kut ;s we mochten vorige week normaal een uur vroeger naar huis maar omdat we te druk waren moesten we allemaal een uur nablijven terwijl de meesten niks hadden gedaan --'


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.