• Gisteren waren we zo in de laatste les. Een klasgenoot was met een ijsje naar binnen gekomen, en de laatste les was dus Engels. Onze Engelse lerares is gewoonweg bang van ons, waardoor we Spngebobliedjes zingen in de klas en we eigenlijk gewoon niks meer leren. Dus net voor de bel gooit dat meisje haar ijsje tegen het smartboard. Die vrouw helemaal over de zeik en gaat onze afdelingsleider halen. De hele klas moest naar een ander lokaal en stil zijn met zijn armen over elkaar enzo en we moesten wachtten tot de dader zijn/haar vinger op zou steken. Uit wanhoop zei onze afdelingsleider zo van: ja, jullie kunnen de naam van de dader op een briefje zetten. (toen zaten we daar al anderhalf uur met onze armen over elkaar). Ik en mijn vriendinnen wouden gewoon naar huis, logish omdat we niks gedaan hadden, dus we hadden zijn/haar naam opgeschreven. We mochten dus daarna naar huis. Maar nu is de helft van de klas boos op ons omdat wij zijn/haar naam hebben opgeschreven, dus haar eigenlijk hebben 'verraden', terwijl niemand boos op haar is. Ze was vandaag ook niet op school, trouwens.

    Beetje onsamenhangend verhaal.
    Hebben jullie wel eens met de hele klas straf gezeten?
    :Y)


    One, two, three. One, two, three.

    Ja deze dinsdag nog


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Naah, we zijn gewoon te lief (A) *kuch*

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 20:21 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Nee.. eigenlijk niet :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Collection schreef:
    Naah, we zijn gewoon te lief (A) *kuch*


    Shoganai i ne~

    Idk.. Ik heb nooit echt 't nut ervan ingezien om een les te 'terroriseren'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Collection schreef:
    Naah, we zijn gewoon te lief (A) *kuch*


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    C0RPSE schreef:
    Idk.. Ik heb nooit echt 't nut ervan ingezien om een les te 'terroriseren'.

    Dat klinkt toch best wel erg hoor!

    Ja 1 keer. Een paar weken geleden moesten we vier uur met zijn allen stil zitten met de Scheikundeleraar terwijl we niks deden. Dat was niet normaal saai... En ik had niet eens wat fout gedaan, maarja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sniper schreef:
    Nee.. eigenlijk niet :']


    effort never betrays you

    Als ik jou was geweest had ik die naam ook opgeschreven..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C0RPSE schreef:
    Idk.. Ik heb nooit echt 't nut ervan ingezien om een les te 'terroriseren'.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Wow, jou klas is kinderachtig.


    ars moriendi

    Nee, maar wie gaat er dan ook met ijsjes gooien ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eigenlijk vind ik het kinderachtig dat jullie klas überhaupt al zo doet en ik vind eigenlijk ook wel dat je zo iets niet moet verlinken. -Maar ja zo ben ik dan weer.- Een klas moet gezellig zijn én je moet op elkaar kunnen vertrouwen, niet elkaar verlinken, dat is gewoon zwak.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Speaker schreef:
    Nee, maar wie gaat er dan ook met ijsjes gooien ._.


    Alleen maar tranen van geluk