• Me: Eminem want, ik vind dat hij niet over bullshit rapt zoals geld, sex, vrouwen or whatever. En ondanks hij veel heeft meegemaakt zet hij door en geeft niet op. Ik vind hem een grote inspiratie bron voor mij.

    That why, maar ik vroeg me af.. voor wie hebben jullie respect?


    As long you dont die, it will make you stronger.
    -Eminem

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 9:48 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Richard Ashcroft.
    Hij is één van de meest onderschatte songwriters.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mercury schreef:
    Freddie Mercury.

    Beste en meest unieke zanger die ooit heeft geleefd. Hij kon álles zingen en tsja.. hijs gewoon mijn idool ^^ :Y)

    AGREED


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Arctic Monkeys,
    want ze slagen er al 4.5 jaar in om mijn favoriete band te zijn en ik krijg er nog steeds niet genoeg van. En Alex Turner, de zanger, heeft nog net ietsje meer respect als de rest omdat hij zo'n goede songwriter is.

    Bill Kaulitz, - Ondanks al de kritiek die hij krijgt en al die haat, blijft hij toch verder doen en trekt hij er zich niets van aan.

    &

    Katy Perry natuurlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Hayley Williams ^^
    Ze is het enige meisje in de hele band en ze heeft EMA gewonnen

    Regina Spektor, vanwege haar goede lyrics en het behouden van haar eigen stijl.


    "I shut my eyes in order to see.'

    LostDonut schreef:
    Hayley Williams ^^
    Ze is het enige meisje in de hele band en ze heeft EMA gewonnen


    She's da bomb ;D

    Samen met Karin Axelsson. Ze is gewoon de allerbeste bassiste ;D En ook enigste vrouw tegen 5 mannen ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hmm, eigelijk is dat best een goeie ;ó
    Gerard Joling denk ik haha ;x Slecht hé! Maargoed, omdat hij zo zichzelf blijft en zo'n spontane vent is (:


    Alis volat propriis.

    Ik ga gewoon helemaal met jou akkoord!
    Eminem, dus _O_


    effort never betrays you

    Tarja Turunen. Ondanks dat ze zoveel rotzooi over zich heen heeft gekregen is het nog steeds een ontzettend aardige vrouw die gewoon doorgaat. En ondanks dat haar vorige bandmaatjes ondertussen hebben bewezen dat alles wat ze zeiden niet waar is, zegt ze nog steeds geen slecht woord over ze. En daarnaast is ze gewoon ontzettend aardig en respectvol tegenover haar fans en geeft ze altijd de volle 100% bij optreden. En daar heb ik gewoon onwijs veel respect voor!

    Als tweede komt Marco Hietala. Vooral omdat hij altijd is blijven geloven in een soort van droom en daar altijd naartoe heeft gewerkt. Alleen is andere mensen de grond in praten nooit cool dus komt hij tweede.

    Jonney Depp, omdat hij de beste acteur is die ooit heeft geleeft en dus gewoon elke rol die hij wil kan spelen.
    &
    Hayley William (nou ja heel paramore eigenlijk), omdat zij de hele tijd tussen de jongens zit en toch geen manwijf isxD Ook omdat ze na al die succes nog steeds hét bandje zijn met bandshirts en geweldig rock muziek. Ze zijn -nog- niet overgestapt naar pop na hun succes (gelukkig maarxD) && ze heeft geweldig muziek.. heb ik dat al gezegd??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Tsja daar vraag je me wat.. geen 1 :'D


    -

    Eminem


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Whispers schreef:
    Hmm, eigelijk is dat best een goeie ;ó
    Gerard Joling denk ik haha ;x Slecht hé! Maargoed, omdat hij zo zichzelf blijft en zo'n spontane vent is (:

    Zichzelf blijft en zoveel jaar coke gebruikt, 't is maar hoe je 't wil hebben hè :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Uhm. Frits en Blom Kaulitz. Familie Kerner. Aprella Zappa-Barbella & David Stoupakis. Emilie Liddell. Omdat ze ontzettend hard hebben moeten knokken voor waar ze vandaag de dag staan. Ze zijn zich bewust van wat ze doen en zeggen en dat vind ik zo ontzettend knap/belangrijk/geweldig. En buitenal zijn het ontzettend lieve en eerlijke mensen. Voor zover ik bovenstaanden 'ken' natuurlijk. ;3 En het is niet echt 'het meeste respect' ofzo. Er zijn genoeg artiesten waarvan ik echt denk 'wauw' om de dingen die ze doen en waar ze achter staan, maar dan ben ik morgen denk ik nog niet klaar met opnoemen, haha.


    Wie du mir, so ich dir.