Justin Bieber komt met nieuwe accessoires voor zijn fans. Afgelopen vrijdag presenteerde hij in New York een kleurrijke condoomlijn die is genoemd naar zijn nummer ‘Bigger’.
Jan Smit laat binnenkort, in samenwerking met Durex en de Rutger Stichting een serie ‘collector’s condoms’ maken, met grappig bedoelde teksten als ‘Als ik veilig ben gekomen’ en ‘Ik heb een boompje in mijn broek, alleen voor jou’
-out-
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
Mijn 10 jarige zoontje is een grote Justin Bieber fan. Door dit soort berichten maak ik me grote zorgen waar het naartoe gaat met deze wereld. Want bij de apotheek wisten ze me te vertellen dat er geen extra-small te verkrijgen was, maar mijn zoontje wil na lezen van dit bericht alleen Justin Bieber condooms. En die blijven dus niet lekker zitten. Is het dan mijn schuld als straks drie kwart van zijn klas zijn SOA heeft
Ok
Sommige van die reacties gaan echt te ver
Whahaha. x)
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
whahahahaha Het tieneridool bracht al eerder producten als nagellak, barbies en maskers op de markt, maar zegt met het condoom eindelijk een product te hebben gevonden dat hem past. Mijn zoon doet het veilig en heeft bij mijn weten nog geen kinderen. En ook geen geslachtsziektes.” duidelijk,...
Ik vind het een goede actie van hem. Hij wil mensen alleen maar afhelpen van ziektes of ongewenste zwangerschappen. Misschien schokt hij mensen ermee, ik vind het een goed punt van hem.
Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.
Mettieeee1 schreef:
Ik vind het een goede actie van hem. Hij wil mensen alleen maar afhelpen van ziektes of ongewenste zwangerschappen. Misschien schokt hij mensen ermee, ik vind het een goed punt van hem.
Mettieeee1 schreef: